Naar de navigatie Naar de inhoud

Beginnen met Mobiel Bankieren

Voordat u de Mobiel Bankieren app kunt gebruiken, stelt u eerst uw profiel in en registreert u het toestel waarmee u bankiert. Dit kan in enkele snelle stappen. Hierbij heeft u eenmalig uw pas en e.dentifier nodig.

Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.
 

In een paar stappen aan de slag

U kunt uw instellingen op ieder moment wijzigen in de app via 'Beheer'.

Mobiel Bankieren app
 

Veiligheid

In de app logt u in met uw identificatiecode. Ook kunt u veel opdrachten verzenden met alleen uw identificatiecode. U heeft dan geen e.dentifier nodig. Natuurlijk wilt u in alle gevallen zo veilig mogelijk bankieren. Daarom is toestelregistratie een verplicht onderdeel van de beveiliging van onze app. We herkennen u hierdoor niet alleen aan uw identificatiecode, maar ook aan het toestel waarmee u bankiert. U kunt de app alleen gebruiken, als al deze gegevens kloppen. Het is belangrijk dat u uw zelfgekozen identificatiecode, net als uw pincode, geheim houdt. Lees meer over veilig mobiel bankieren.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Pinnen buiten Europa

Wijzig uw betaalprofiel via de app

Wijzig uw betaalprofiel in de app

Op reis buiten Europa? Vergeet dan niet het betaalprofiel op uw betaalpas te wijzigen van 'Europa' naar 'Wereld'. Met de app regelt u dit direct, waar u ook bent. U kunt dan in alle landen geld pinnen.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief