Naar de navigatie Naar de inhoud

Beginnen met Mobiel Bankieren

Voordat u de Mobiel Bankieren app kunt gebruiken, stelt u eerst uw profiel in en registreert u het toestel waarmee u bankiert. Dit kan in enkele snelle stappen. Hierbij heeft u eenmalig uw pas en e.dentifier nodig.

Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.
 

In een paar stappen aan de slag

U kunt uw instellingen op ieder moment wijzigen in de app via 'Beheer'.

Mobiel Bankieren app
 

Veiligheid

In de app logt u in met uw identificatiecode. Ook kunt u veel opdrachten verzenden met alleen uw identificatiecode. U heeft dan geen e.dentifier nodig. Natuurlijk wilt u in alle gevallen zo veilig mogelijk bankieren. Daarom is toestelregistratie een verplicht onderdeel van de beveiliging van onze app. We herkennen u hierdoor niet alleen aan uw identificatiecode, maar ook aan het toestel waarmee u bankiert. U kunt de app alleen gebruiken, als al deze gegevens kloppen. Het is belangrijk dat u uw zelfgekozen identificatiecode, net als uw pincode, geheim houdt. Lees meer over veilig mobiel bankieren.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Bedrag onterecht afgeschreven?

Boek een verkeerde incasso terug via de app

U kunt via de app eenvoudig een onterechte incasso terugboeken.

Is er geld van uw rekening afgeschreven waarvoor u geen toestemming heeft gegeven? U kunt een onterechte incasso eenvoudig terugboeken via de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief