Verwijder de e.dentifier software
Bankier je niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel. We raden je ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Hieronder lees je hoe je dat doet. Zo voorkom je mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.
Gebruik je de e.dentifier met software of usb-kabel?
Stap 1: Verwijder de e.dentifier software
Windows computer
Windows 10
- Log eerst uit bij Internet Bankieren.
- Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
- Sluit alle schermen van je browser.
- Klik op de Windows-toets op je toetsenbord. Dit is de toets met de vier 'raampjes'.
- Begin nu het woord 'Programma' te typen. Een zoekbalk verschijnt dan vanzelf.
- Je ziet in het menu nu 'Programma's installeren of verwijderen' staan.
- Klik erop of druk op de Enter-toets.
- Je ziet nu een lijst met software die op je computer staat.
- Klik op 'ABN AMRO E.dentifier Software'.
- Klik daarna op 'Verwijderen'.
Windows 7
- Log eerst uit bij Internet Bankieren.
- Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
- Sluit alle schermen van je browser.
- Klik op de Windows-toets op je toetsenbord. Dit is de toets met de vier 'raampjes'.
- Klik in het menu op 'Configuratiescherm'.
- Kik nu onder 'Programma's' op 'Programma's installeren of verwijderen'.
- Je ziet nu een lijst met software die op je computer staat.
- Klik op 'ABN AMRO E.dentifier Software'.
- Klik daarna op 'Verwijderen'.
Apple/Mac computer
- Log eerst uit bij Internet Bankieren.
- Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
- Sluit alle schermen van je browser.
- Klik in de balk onderin op de 'Finder'. Dit is het icoon met het wit/blauwe gezichtje.
- Klik dan op 'Apps' of 'Programma's'.
- Zoek de map 'ABN AMRO e.dentifier2'.
- Klik op de map en sleep deze naar de prullenbak.
- Leeg de prullenbak.
Stap 2: Kijk of het nu werkt
Log opnieuw in in Internet Bankieren
- Heb je de software verwijderd?
- Log opnieuw in - zonder usb-kabel!
- Controleer of het probleem is opgelost