Uw wearable activeren en beheren

Heeft u uw wearable ontvangen? Activeer hem dan eerst voor gebruik. U kunt uw wearable ook makkelijk blokkeren en deblokkeren. Lees hieronder hoe u uw wearable activeert en beheert.

Hoe vind ik mijn persoonlijke kaartnummer?

 
Geld overmaken via Internet Bankieren

Via Internet Bankieren

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Kies 'Wearables beheren' onder 'Betalen, pinnen & overboeken'
  4. U vindt uw persoonlijke kaartnummer onder 'Gegevens betaalpas'. 
Geld overmaken via Mobiel Bankieren app

Via Mobiel Bankieren app

  1. Log in met uw identificatiecode 
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Ga naar 'Betaalpassen en wearables' en kies 'Wearables beheren'
  4. U vindt uw kaartnummer onder 'Gegevens betaalpas'. 

Hoe activeer ik mijn wearable?

 
Geld overmaken via Internet Bankieren

Via Internet Bankieren

Nog even activeren en u kunt uw wearable gebruiken.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Kies 'Wearables beheren' onder 'Betalen, pinnen & overboeken'
  4. Tik op 'activeren' onder de 'nieuwe wearables'
  5. Vul het serienummer in (u vindt deze aan de binnenkant van de wearable verpakking)
    Let op: bij een smartwatch heeft u geen serienummer nodig 
  6. Lees de voorwaarden 'betalen met een wearable' en kies 'activeren'
  7. Bevestig met de e.dentifier

Gelukt! De wearable is nu actief. U herkent dit aan de groene kleur en uw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.

Geld overmaken via Mobiel Bankieren app

Via Mobiel Bankieren app

Nog even activeren en u kunt uw wearable gebruiken.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Ga naar 'Betaalpassen en wearables' en kies 'Wearables beheren'
  4. Tik op 'activeren' onder 'nieuwe wearables'
  5. Vul het serienummer in (u vindt deze aan de binnenkant van de wearable verpakking)
    Let op: bij een smartwatch heeft u geen serienummer nodig
  6. Lees de voorwaarden 'betalen met een wearable' en kies 'activeren'
  7. Bevestig met uw identificatiecode

Gelukt! De wearable is nu actief. U herkent dit aan de groene kleur en uw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.

Tip

Hoe blokkeer ik mijn wearable?

 
Geld overmaken via Internet Bankieren

Via Internet Bankieren

Handig, als uw wearable kwijt of gestolen is.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Wearables beheren' onder 'Betalen, pinnen & overboeken'
  4. Ga naar uw actieve wearable onder 'Wearable beheren'
  5. Zet het schuifje op 'niet actief' onder 'Instellingen'

Fijn, uw wearable is nu geblokkeerd.

Geld overmaken via Mobiel Bankieren app

Via Mobiel Bankieren app

Handig, als uw wearable kwijt of gestolen is.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Ga naar 'Betaalpassen en wearables' en kies 'Wearables beheren'
  4. Ga naar uw actieve wearable onder 'Wearable beheren'
  5. Zet het schuifje op 'niet actief' onder 'Instellingen'

Fijn, uw wearable is nu geblokkeerd.

Hoe deblokkeer ik mijn wearable?

 
Geld overmaken via Internet Bankieren

Via Internet Bankieren

Uw wearable gevonden? Deblokkeren is zo gedaan.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Kies 'Wearables beheren' onder 'Betalen, pinnen & overboeken'
  4. Ga naar uw inactieve wearable onder 'Wearable beheren'
  5. Zet het schuifje op 'actief'
  6. Bevestig met uw e.dentifier of via de Mobiel Bankieren app

Uw wearable is nu gedeblokkeerd. U kunt 'm weer gebruiken.

Geld overmaken via Mobiel Bankieren app

Via Mobiel Bankieren app

Uw wearable gevonden? Deblokkeren is zo gedaan.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Ga naar 'Betaalpassen en wearables' en kies 'Wearables beheren'
  4. Ga naar uw inactieve wearable onder 'Wearables beheren'
  5. Zet het schuifje op 'actief'
  6. Bevestig met uw identificatiecode

Uw wearable is nu gedeblokkeerd. U kunt 'm weer gebruiken.

Is uw wearable stuk of wilt u de wearable service opzeggen?

 
Geld overmaken via Internet Bankieren

Via Internet Bankieren

Let op: als u uw ring, horloge, armband of sleutelhanger verwijdert, kan het geld kosten om uw wearable opnieuw te laten koppelen en te verzenden. Dit geldt niet voor de smartwatch of fitness tracker.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Kies 'Wearables beheren' onder 'Betalen, pinnen & overboeken'
  4. Ga naar de actieve wearable onder 'actieve wearables'
  5. Tik op de prullenbak om de wearable te verwijderen
  6. Bevestig met 'Ja'

U heeft nu uw wearable opgezegd.

Geld overmaken via Mobiel Bankieren app

Via Mobiel Bankieren app

Let op: als u uw ring, horloge, armband of sleutelhanger verwijdert, kan het geld kosten om uw wearable opnieuw te laten koppelen en te verzenden. Dit geldt niet voor de smartwatch of fitness tracker.

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Ga naar 'Instellingen' 
  3. Ga naar 'Betaalpassen en wearables' en kies 'Wearables beheren' '
  4. Ga naar de actieve wearable onder 'actieve wearables'
  5. Tik op de prullenbak om de wearable te verwijderen
  6. Bevestig met 'Ja'

U heeft nu uw wearable opgezegd.