Deblokkeren betaalpas

Uw pincode 3 keer verkeerd ingetoetst? Of uw betaalpas geblokkeerd omdat u 'm kwijt was?  Uw betaalpas deblokkeren is zo gebeurd. Hieronder ziet u hoe u dit doet.

Via Mobiel Bankieren app

  1. Tik op 'Zelf regelen'
  2. Kies de juiste rekening
  3. Kies de betaalpas die u wilt deblokkeren
  4. Kies ‘Betaalpas (de)blokkeren/vervangen’
  5. Kies 'Deblokkeren' in de browser 
  6. Deblokkeer uw betaalpas met uw identificatiecode of via de mobiele app 

Via Internet Bankieren

  1. Log in met uw identificatiecode
  2. Klik op de tab 'Beheer'
  3. Kies 'Betaalpas blokkeren/vervangen' onder het kopje 'instellingen betaalpas'
  4. Kies 'Deblokkeren' voor de pas die u wilt blokkeren. U herkent een geblokkeerde pas aan het slotje
  5. Deblokker uw betaalpas met uw identificatiecode

Pas deblokkeren via een geldautomaat

Is uw pas in Internet Bankieren of Mobiel Bankieren geblokkeerd omdat u 3 keer de verkeerde pincode heeft ingetoetst? Dan kunt u uw pas bij een geldautomaat deblokkeren.

  1. Ga naar een geldautomaat
  2. Voer uw huidige pincode in
  3. Check uw saldo of neem geld op


U kunt weer pinnen.