Deblokkeren betaalpas

Uw pincode 3 keer verkeerd ingetoetst? Of uw betaalpas geblokkeerd omdat u 'm kwijt was?  Uw betaalpas deblokkeren is zo gebeurd. Hieronder ziet u hoe u dit doet.

Via Mobiel Bankieren app

  1. Tik op 'Zelf regelen'
  2. Kies de juiste betaalrekening
  3. Kies de betaalpas die u wilt deblokkeren
  4. Kies ‘Betaalpas (de)blokkeren/vervangen’
  5. Kies 'Deblokkeren' in de browser 
  6. Deblokkeer uw betaalpas met uw identificatiecode of via de mobiele app 
  7. Gebruik uw betaalpas de eerste keer na het deblokkeren bij een geldautomaat

Via Internet Bankieren

  1. Log in met uw identificatiecode 
  2. Klik op de tab 'Zelf regelen' 
  3. Kies 'Betaalpas blokkeren/deblokkeren' onder 'Direct regelen' 
  4. Kies 'Deblokkeren' onder uw betaalpas
  5. Deblokkeer uw betaalpas met uw e.dentifier of mobiele app
  6. Gebruik uw betaalpas de eerste keer na het deblokkeren bij een geldautomaat
image not availabale

Pas deblokkeren via een geldautomaat

Is uw pas in Internet Bankieren geblokkeerd omdat u 3 x de verkeerde pincode heeft ingetoetst op uw e.dentifier? Weet u de pincode nog wel? Dan kunt u uw pas bij een geldautomaat deblokkeren.

  1. Ga naar een geldautomaat
  2. Voer uw huidige pincode in
  3. Check uw saldo of neem geld op

U kunt weer betalen in Internet Bankieren met uw e.dentifier.

Weet u de pincode niet meer? Bezoek dan een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Tip