Deblokkeren betaalpas

Uw pincode 3 keer verkeerd ingetoetst? Of uw betaalpas geblokkeerd omdat u 'm kwijt was?  Uw betaalpas deblokkeren is zo gebeurd. Hieronder ziet u hoe u dit doet.

Via Mobiel Bankieren app

  1. Tik op 'Zelf regelen'
  2. Kies de juiste betaalrekening
  3. Kies de betaalpas die u wilt deblokkeren
  4. Kies ‘Betaalpas (de)blokkeren/vervangen’
  5. Kies 'Deblokkeren' in de browser 
  6. Deblokkeer uw betaalpas met uw identificatiecode of via de mobiele app 

Via Internet Bankieren

  1. Log in met uw identificatiecode 
  2. Klik op de tab 'Zelf regelen' 
  3. Kies 'Betaalpas blokkeren/deblokkeren' onder 'Direct regelen' 
  4. Kies 'Deblokkeren' onder uw betaalpas
  5. Deblokkeer uw betaalpas met uw identificatiecode

Pas deblokkeren via een geldautomaat

Is uw pas in Internet Bankieren geblokkeerd omdat u 3 keer de verkeerde pincode heeft ingetoetst op uw e.dentifier? Dan kunt u uw pas bij een geldautomaat deblokkeren.

  1. Ga naar een geldautomaat
  2. Voer uw huidige pincode in
  3. Check uw saldo of neem geld op


U kunt weer betalen in Internet Bankieren met uw e.dentifier.

Geblokkeerde pas door diefstal

Heeft u uw betaalpas geblokkeerd omdat u dacht dat deze was gestolen? Om veiligheidsredenen kunt u deze niet meer deblokkeren. Gelukkig vraagt u online wel snel een nieuwe betaalpas aan.

Tip