
Beeldbankieren
Als je geen Internet Bankieren of onze app hebt
Hoe kan ik mijn gesprek starten?
Via je computer
Met de browsers Chrome, Edge of Safari heb je de beste ervaring. Heb je een andere browser? Gebruik dan de Microsoft Teams app.
Via je tablet of mobiel
Je kunt ook via de Microsoft Teams app op je tablet of mobiel met ons in gesprek.
Test je beeld en geluid
Werken je camera en microfoon goed? Dan ben je klaar voor het gesprek.
Het gesprek starten via de browser
Stap 1: Start het gesprek via de browser
Op de computer via de browser
Gebruik je Google Chrome, Microsoft Edge of Safari? Dan opent Microsoft Teams vanzelf. Kies voor de optie 'Deelnemen op het web'.
Een andere browser
Gebruik je een andere browser? Download de Microsoft Teams-app dan eerst op je computer of laptop.
Via de Microsoft Teams app
Heb je de Microsoft Teams app al geïnstalleerd op je computer of laptop? Kies dan 'Teams-app openen'.
Op je mobiele telefoon of tablet
De browsers van een telefoon of tablet zijn niet geschikt om Teams op te starten. Je kunt het gesprek ook starten via de Microsoft Teams app. Download de Microsoft Teams-app op je mobiele telefoon of tablet.
Stap 2: Ga naar beeldbankieren.abnamro.nl
Typ in de adresregel van je browser beeldbankieren.abnamro.nl
Stap 3: Vul het vergaderingnummer in
Een uur voor de afspraak ontvang je van ons een e-mail. Hierin staat hoe je het gesprek start via Microsoft Teams of webbrowser.
Het nummer van de vergadering vind je in de e-mail.
Stap 4: Start verbinding
Als je Microsoft Teams geïnstalleerd hebt, opent het gesprek direct in de app. De adviseur staat je te woord op het afgesproken tijdstip.

Het gesprek starten via de Microsoft Teams app
Heb je de Microsoft Teams app al geïnstalleerd op je computer of laptop? Kies dan 'Teams-app openen'. Je kunt ook het gesprek starten op je smartphone of tablet.
Beeldbankieren via Microsoft Teams
Bekijk in deze video hoe je kunt Beeldbankieren met Microsoft Teams.
Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of ik Microsoft Teams kan gebruiken op mijn apparaat?
Je kunt Microsoft Teams gebruiken op elk apparaat met Windows, macOS, iOS of Android.
Kan ik Microsoft Teams gebruiken zonder Microsoft account?
Ja, dat kan. Je neemt automatisch deel als gast.
Ik heb geen Google Chrome , Microsoft Edge of Safari. Kan ik ook een andere browser gebruiken?
Ja, dat kan. Beeldbankieren doen we met het programma Microsoft Teams. Als je Google Chrome, Microsoft Edge of Safari gebruikt als webbrowser, hoef je Microsoft Teams niet te downloaden.
Gebruik je een andere browser of wil je graag Beeldbankieren via je mobiele telefoon of tablet? Dan moet je de Microsoft Teams-app downloaden om de afspraak te starten.
Ik kan Microsoft Teams niet installeren op mijn apparaat. Wat nu?
Als je Google Chrome, Microsoft Edge of Safari gebruikt als webbrowser, hoef je Microsoft Teams niet te installeren. Het programma opent vanzelf wanneer je de afspraak start.
Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?
Voor een stabiele videoverbinding raden we je aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kun je ook via een mobiel 4G-netwerk Beeldbankieren.
Hoe test ik of mijn camera en microfoon goed werken?
Via deze testvergadering kun je testen of je camera en microfoon goed werken. Let op: dit is niet het Beeldbankierengesprek. Je wordt dus niet door een adviseur opgehaald uit de lobby.
Als ik Microsoft Teams open word ik automatisch ingelogd met een account. Is dit een probleem?
Nee, het is niet erg als je bent ingelogd met een account. Loop je toch tegen een probleem aan? Probeer dan via incognitomodus (Google Chrome) of privémodus (Microsoft Edge of Safari) deel te nemen als gast.
Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?
Op de starttijd van je afspraak kijken we of je in de Beeldbankieren-omgeving aanwezig bent. Ben je daar niet? Dan belt de adviseur je op je telefoonnummer. Tip: controleer je contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?
Bij het starten van je afspraak word je gevraagd het gebruik van audio en video toe te staan. Heb je aangegeven audio en video niet toe te staan? Via het slotje naast de adresbalk kun je je keuze wijzigen. Lukt dit niet? Probeer dan via de chat in contact te komen met je adviseur.