
Beeldbankieren
Via je mobiel of tablet
Beeldbankieren via de app
- Beeldbankieren waar je dat wilt
- Veilig via de app
- In combinatie met Teams
Ga je binnenkort Beeldbankieren?
Bekijk op deze pagina hoe je het gesprek start met Microsoft Teams op je telefoon of tablet. Zo ben je klaar voor je afspraak!
Zo werkt het
Stap 1: Zorg dat je de Microsoft Teams app hebt
Download de Microsoft Teams-app als je deze nog niet op je toestel hebt staan.
Stap 2: Login bij de app van ABN AMRO
Login en tik rechtsonder op 'Profiel'.
Heb je de app nog niet?
Download deze dan in de App- of Playstore.
Stap 3: Ga naar 'Profiel' en druk op Afspraken om je afspraak te openen
Je gaat uit de ABN AMRO app naar de Teams app waar je gesprek op het afgesproken tijdstip begint.
Stap 4: Druk op 'Start je afspraak' en het gesprek zal openen in Microsoft Teams
Tips voor je Beeldbankierengesprek
Kies een rustige omgeving
Zo word je niet afgeleid tijdens het gesprek.
Zorg dat je de app hebt geïnstalleerd
Je vindt je afspraak in de app van ABN AMRO.
Test je beeld en geluid
Werken de camera en microfoon goed?
Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of ik Microsoft Teams kan gebruiken op mijn smartphone of tablet?
Je kunt Microsoft Teams gebruiken op een smartphone of tablet met:
- iOS (Apple)
- Android
Kan ik Microsoft Teams gebruiken zonder Microsoft account?
Ja, dat kan. Je neemt automatisch deel als gast.
Ik kan Microsoft Teams niet installeren op mijn mobiele apparaat. Wat nu?
Zonder Microsoft Teams kun je niet Beeldbankieren via je smartphone of tablet. Tip: je kunt ook Beeldbankieren via je computer of laptop als klant. Als je Google Chrome, Microsoft Edge of Safari gebruikt als webbrowser, hoef je Microsoft Teams niet te installeren.
Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?
Voor een stabiele videoverbinding raden we je aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kun je ook via een mobiel 4G-netwerk Beeldbankieren.
Hoe test ik of mijn camera en microfoon goed werken?
Via deze testvergadering kun je testen of je camera en microfoon goed werken. Let op: dit is niet het Beeldbankierengesprek. Je wordt dus niet door een adviseur opgehaald uit de lobby.
De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?
Wanneer je de app voor het eerst opent, word je gevraagd toestemming te geven voor het gebruik van audio en video. Kun je de adviseur niet horen of zien? Probeer dan via de chat in contact te komen met je adviseur.
Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?
Op de starttijd van je afspraak kijken we of je in de Beeldbankieren-omgeving aanwezig bent. Ben je daar niet? Dan belt de adviseur je op je telefoonnummer. Tip: controleer je telefoonnummer in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
Kan ik ook Beeldbankieren via mijn computer of laptop?
Ja, dat kan. Bekijk hoe Beeldbankieren via je computer of laptop werkt.