Naar de navigatie Naar de inhoud

Veelgestelde vragen over inloggen en uitloggen

Vragen over in- en uitloggen

  • Hoe kan ik inloggen in Internet Bankieren?

    Er zijn twee manieren om in te loggen in Internet Bankieren: via de identificatiecode en met een e.dentifier. Lees meer informatie over inloggen.

  • Waar vind ik de knop om uit te loggen?

    Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit. Zo voorkomt u dat anderen misschien uw bankgegevens kunnen inzien. U logt uit door te klikken op de knop 'Log uit'. Deze vindt u altijd rechtsboven.

  • Wat gebeurt er als ik niet uitlog?

    Wij raden u aan om altijd uit te loggen. Logt u niet zelf uit? Dan wordt u na 20 minuten automatisch uitgelogd als u in Internet Bankieren geen handeling verricht.

  • Waarom krijg ik een melding dat ik met de ingevulde gegevens geen toegang krijg tot Internet Bankieren?

    Krijgt u bij het inloggen de volgende melding te zien? 'Met de ingevulde gegevens kunt u niet inloggen. Controleer of u uw rekeningnummer, pasnummer en respons juist heeft ingevuld.'
    Controleer dan het volgende:

    • Vul het juiste rekeningnummer in.

    • Vul het pasnummer in van uw betaalpas. Let op: heeft u een nieuwe betaalpas ontvangen? U moet dan eerst uw betaalpas activeren. Daarna kunt u het nieuwe pasnummer invullen. 

    • Vul de juiste responscode in.

Uw paslimiet verhogen

U regelt ál uw bankzaken met de app

Uw paslimiet wijzigen, zelfs op weg naar de kassa!

Soms wilt u meer kunnen pinnen dan normaal. Als u zomaar verliefd bent geworden op die mooie gitaar, bijvoorbeeld. Met Mobiel Bankieren wijzigt u zelf de limiet van uw betaalpas. Zelfs nog op weg naar de kassa!

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief