Naar de navigatie Naar de inhoud

Internet Bankieren: melding inlogpagina

E.dentifier2 met usb gekoppeld werkt niet

Als u inlogt met een usb-gekoppelde e.dentifier, verwacht u een scherm: 'inloggen met de e.dentifier2 (usb gekoppeld)'. U kunt ook een melding krijgen: 'Weet u zeker dat u op de website 'www.abnamro.nl' de plugin 'Becon Plug-in' wilt gebruiken'. Of u ziet een scherm waar het rekening- en pasnummer ingevuld moeten worden.

Dit komt doordat de standaardinstellingen van browsers zijn aangepast. Daardoor blokkeert de software van de e.dentifier2. De usb-gekoppelde e.dentifier2 werkt daarom niet meer automatisch bij het inloggen via: 

  • Apple Safari (versie 6.1 en hoger) sinds 24 oktober 2013.

  • Mozilla Firefox (versie 27 en hoger).

  • Google Chrome (versie 32 en hoger).

Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.
Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.
Het pasnummer staat vermeld uw ABN AMRO Betaalpas. Dit nummer staat achter uw rekeningnummer en bestaat uit 3 cijfers.
 

Bekijk per browser hoe u het probleem oplost

 

Let altijd op de veiligheidskenmerken

Controleer vóórdat u de plug-in toestaat, of u een beveiligde verbinding heeft met ABN AMRO.

  • Bij Apple Safari ziet u in het groen de tekst ABN AMRO Bank N.V. rechts of links in de adresbalk. Klik op deze tekst om de website-identificatie weer te geven.

  • Bij Mozilla Firefox moet het slotje in de adresregel van uw browser staan. Controleer of de naam van de website begint met https en/of abnamro.nl goed gespeld is.

  • Bij Google Chrome moet het slotje links in de adresregel van uw browser staan. Controleer of de naam van de website begint met https en/of abnamro.nl goed gespeld is.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Internet Bankieren is vernieuwd

Helpt u ons mee testen?

Inloggen in het vernieuwde Internet Bankieren

U wilt natuurlijk zo prettig mogelijk bankieren. Daarom verbeteren we Internet Bankieren voortdurend. We voeren deze wijzigingen pas door, nadat we deze hebben getest. En u kunt daarbij helpen. Test u mee?

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief