Naar de navigatie Naar de inhoud

Let goed op bij het inloggen

Altijd op dezelfde manier inloggen

Veilig Internet Bankieren is belangrijk. Daarom zien zaken als inloggen en geld overmaken er altijd hetzelfde uit. Ziet het inloggen er anders uit? Het kan zijn dat u dan niet op de echte site van ABN AMRO bent. Ga dan niet verder met Internet Bankieren, maar bel ons op 0900 - 0024 (uitleg belkosten).

Vrouw gebruikt een e.dentifier om in te loggen
 

Klopt de betaling?

Controleer of de gegevens kloppen als u geld overmaakt of een rekening betaalt. Verstuur dan pas uw opdracht.

  • Klopt het rekeningnummer?

  • Klopt het bedrag?

  • Klopt de uitvoerdatum?

Gebruikt u de e.dentifier2 gekoppeld aan uw computer? U ziet dan de gegevens van de overboeking op uw e.dentifier.

Is de website echt van ABN AMRO?

Het is belangrijk dat u goed kijkt of u echt op de website van ABN AMRO bent. Criminelen proberen u naar een nepwebsite te leiden door de beveiliging te omzeilen.

  • U ziet aan de 'https' vóór www.abnamro.nl dat u een veilige verbinding heeft. De 's' betekent secure (veilig). Staat er alleen 'http'? Dan is de verbinding niet veilig.

  • Controleer of ABN AMRO in de adresbalk juist gespeld is.

  • Controleer of u het veiligheidsslotje op het scherm ziet staan. Lees hier meer over op de pagina Veilig Internet Bankieren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief