Naar de navigatie Naar de inhoud

Let goed op bij het inloggen

Altijd op dezelfde manier inloggen

Veilig Internet Bankieren is belangrijk. Daarom zien zaken als inloggen en geld overmaken er altijd hetzelfde uit. Ziet het inloggen er anders uit? Het kan zijn dat u dan niet op de echte site van ABN AMRO bent. Ga dan niet verder met Internet Bankieren, maar bel ons op 0900 - 0024 (uitleg belkosten).

Vrouw gebruikt een e.dentifier om in te loggen
 

Klopt de betaling?

Controleer of de gegevens kloppen als u geld overmaakt of een rekening betaalt. Verstuur dan pas uw opdracht.

  • Klopt het rekeningnummer?

  • Klopt het bedrag?

  • Klopt de uitvoerdatum?

Gebruikt u de e.dentifier2 gekoppeld aan uw computer? U ziet dan de gegevens van de overboeking op uw e.dentifier.

Is de website echt van ABN AMRO?

Het is belangrijk dat u goed kijkt of u echt op de website van ABN AMRO bent. Criminelen proberen u naar een nepwebsite te leiden door de beveiliging te omzeilen.

  • U ziet aan de 'https' vóór www.abnamro.nl dat u een veilige verbinding heeft. De 's' betekent secure (veilig). Staat er alleen 'http'? Dan is de verbinding niet veilig.

  • Controleer of ABN AMRO in de adresbalk juist gespeld is.

  • Controleer of u het veiligheidsslotje op het scherm ziet staan. Lees hier meer over op de pagina Veilig Internet Bankieren.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

10 tips voor veilig Mobiel Bankieren

Goed omgaan met uw toestel en uw gegevens

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar hoe gaat u zelf goed om met uw toestel en uw gegevens? We hebben 10 tips voor u op een rij gezet.