Status betalingen

Check online de status van uw betalingen

Online checkt u makkelijk de status van uw betaling. In de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Zo weet u of uw betaling nog in behandeling is of is afgekeurd. Hieronder ziet u waar u de status van uw betaling kunt vinden.
 
Geld overmaken via ABN AMRO app

ABN AMRO app

  1. Open de app en log in
  2. Tik op de rekening waarvan u de bij- en afschrijvingen wilt checken
  3. Zet onder de groene balk uw vinger op 'Bij en af' en schuif de regel naar links. 
  4. Tik dan op 'In behandeling en afgekeurd'.
  5. Hier ziet u de status van uw betalingen
Geld overmaken via Internet Bankieren

Internet Bankieren

  1. Klik op de knop hieronder en log in
  2. Klik op de rekening waarvan u de bij- en afschrijvingen wilt checken
  3. In het overzicht ziet u alle bij- en afschrijvingen
  4. Links daarvan ziet u 'Bij- en afschrijvingen' staan
  5. Klik daaronder op 'In behandeling' of 'Afgekeurd' en bekijk de status van uw betalingen
 

In behandeling of afgekeurd

Bekijk hieronder welke betalingen u kunt terugvinden bij ‘In behandeling’ of ‘Afgekeurd’. 

  • Betalingen naar een buitenlandse rekening staan bij ‘In behandeling’ omdat ze niet altijd direct verwerkt kunnen worden 
  • Als u geld overmaakt en niet genoeg saldo heeft dan staat de betaling bij ‘In behandeling’. Vult u uw saldo binnen 4 werkdagen weer aan? Dan gaat de betaling gewoon door. Anders staat de betaling bij ‘Afgekeurd’