Online checkt u makkelijk de status van uw betaling. In de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Zo weet u of uw betaling nog in behandeling is of is afgekeurd. Hieronder ziet u waar u de status van uw betaling kunt vinden.
ABN AMRO app
Open de app en log in
Tik op de rekening waarvan u de bij- en afschrijvingen wilt checken
Zet onder de groene balk uw vinger op 'Bij en af' en schuif de regel naar links.
Tik dan op 'In behandeling en afgekeurd'.
Hier ziet u de status van uw betalingen
Internet Bankieren
Klik op de knop hieronder en log in
Klik op de rekening waarvan u de bij- en afschrijvingen wilt checken
In het overzicht ziet u alle bij- en afschrijvingen
Links daarvan ziet u 'Bij- en afschrijvingen' staan
Klik daaronder op 'In behandeling' of 'Afgekeurd' en bekijk de status van uw betalingen
In behandeling of afgekeurd
Bekijk hieronder welke betalingen u kunt terugvinden bij ‘In behandeling’ of ‘Afgekeurd’.
Betalingen naar een buitenlandse rekening staan bij ‘In behandeling’ omdat ze niet altijd direct verwerkt kunnen worden
Als u geld overmaakt en niet genoeg saldo heeft dan staat de betaling bij ‘In behandeling’. Vult u uw saldo binnen 4 werkdagen weer aan? Dan gaat de betaling gewoon door. Anders staat de betaling bij ‘Afgekeurd’.