Hulp bij schade melden

Kies een onderwerp

Veelgestelde vragen algemeen

Als u een nieuwe schade heeft gemeld, ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie van ABN AMRO Verzekeringen.

Heeft u de schade al gemeld en heeft u aanvullende vragen? Dan ontvangt u binnen 8 tot 12 werkdagen een reactie.

U kunt uw schademelding inzien in uw persoonlijke omgeving van ABN AMRO Verzekeringen. Hier ziet u ook de door u toegevoegde documenten die horen bij de schadeclaim en de berichten die zijn gestuurd over uw claim.

  1. Ga naar uw persoonlijke omgeving van ABN AMRO Verzekeringen.
  2. Kies bovenin voor ‘Claims’.
  3. Klik op het nummer achter ‘Claimnummer’. Hier ziet u een overzicht van uw schademelding en de door u toegevoegde documenten bij de claim. Bij ‘Documenten’ ziet u de door u toegevoegde documenten bij de claim. U kunt extra informatie over uw schadeclaim toevoegen door te klikken op 'Uploaden documenten'.
  4. Bij ‘Correspondentie’ ziet u de communicatie over uw schadeclaim.

Probeer dan toch zo goed mogelijk bepaalde details van de aankoop aan ons door te geven. Zoals: wanneer heeft u het artikel gekocht, in welke winkel, om welk merk en type gaat het? Misschien kunt u nog een bankafschrift vinden waar het bedrag van de aankoop op staat.

Heeft u schade?

Dat is vervelend! Gelukkig kunt u uw schade online gemakkelijk melden.

Is er sprake van spoed door bijvoorbeeld een ziekenhuisopname op reis? Of heeft u ernstige schade aan uw woning door bijvoorbeeld neerslag?

Bel de ABN AMRO hulpdienst op +31 26 400 23 45 . Deze is 24/7 bereikbaar.