Veelgestelde vragen over de Overeenkomst Toegang
Waarom heb ik een Overeenkomst Toegang?
We zijn continu bezig onze dienstverlening te verbeteren. Onderdeel daarvan is dat je jouw producten altijd kunt inzien en beheren. Wij verlenen standaard een Overeenkomst Toegang om je deze mogelijkheid te geven.
Deze mogelijkheid bestaat alleen wanneer je naast de Overeenkomst Toegang ook een (ABN AMRO) betaalrekening en een betaalpas hebt. Je logt dan eenvoudig in op Internet Bankieren met de ABN AMRO app of een van onze andere hulpmiddelen.
Kan ik de Overeenkomst Toegang stopzetten?
Een Overeenkomst Toegang geeft je de mogelijkheid om je product met Internet Bankieren of de ABN AMRO app te bekijken en beheren. Dit stellen we standaard ter beschikking voor al onze klanten. Je kunt ervoor kiezen geen gebruik te maken van deze mogelijkheid. Je kunt de Overeenkomst Toegang alleen niet (laten) stopzetten.
Heb je in het verleden gekozen om een betaalpas niet te gebruiken voor Internet Bankieren? Dan verandert deze situatie niet.
Ik heb met mijn partner een rekening maar slechts één betaalpas. Kunnen mijn partner en ik nu beiden Internet Bankieren?
Ook voor een gezamenlijke rekening heb je een Overeenkomst Toegang, een betaalrekening en een betaalpas nodig. Een betaalpas is persoonlijk. Wil je dus beiden Internet Bankieren dan hebben jullie beiden een betaalpas nodig.
Kan ik (nog) papieren afschriften ontvangen?
Je kunt de papieren afschriften blijven ontvangen. Wil je dit liever stopzetten? Dan regel je dat eenvoudig hier.
Ik heb een betaalrekening privé en een betaalrekening zakelijk. Kan ik op beide rekeningen met dezelfde betaalpas inloggen?
Je kiest zelf met welke betaalpas je op de afzonderlijke rekeningen (privé of zakelijk) inlogt.