Naar de navigatie Naar de inhoud

Systeemeisen voor Mobiel Bankieren

Let op: vanaf 15 november app niet meer te gebruiken op iOS7

We luisteren naar de wensen van onze klanten, en blijven de Mobiel Bankieren app continu verbeteren. Daarom brengen we regelmatig nieuwe updates uit. Hierbij gebruiken we de technische mogelijkheden van de nieuwste versies van de meestgebruikte besturingssystemen. Oudere telefoons of tablets kunt u niet altijd meer updaten naar de meest recente versie van het besturingssysteem. In dat geval is uw oudere toestel niet geschikt meer voor de Mobiel Bankieren app. Zo kunt u de app vanaf 15 november 2016 niet meer gebruiken op iPhones of iPads met versie 7 van het besturingssysteem iOS. Controleer op tijd of u uw toestel kunt updaten naar een versie van iOS, zodat u de Mobiel Bankieren app kunt blijven gebruiken. Lees hieronder hoe u dat doet.

 

Op welke toestellen werkt de app?

De Mobiel Bankieren app werkt alleen op smartphones en tablets met de volgende besturingssystemen:

  • iOS (Apple): vanaf versie 7 (Let op: vanaf 15 november heeft u versie 8.0 of hoger nodig)

  • Android: vanaf versie 4.0.3

  • Windows Phone: vanaf versie 7.5

We zijn gestopt met de verouderde app voor BlackBerry.

Als u de app niet meer kunt gebruiken

  • Doe uw bankzaken via Internet Bankieren. U kunt ook hier inloggen met uw 5-cijferige identificatiecode.
  • Installeer de app op een ander of nieuwer toestel, waarop de Mobiel Bankieren app wel werkt. Let hierbij op het versienummer van het besturingssysteem.

Zo kunt u uw besturingssysteem controleren en updaten

iPhone of iPad (Apple)

  • Ga op uw toestel naar het icoon 'Instellingen' (Settings).
  • Kies 'Algemeen' (General).
  • Kies 'Software-update' (Software Update). Als er een update is, ziet u die hier staan. Installeer de update via 'Installeer nu' (Install now).
  • Heeft u het besturingssysteem iOS 8.0 of hoger? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app gebruiken. 
  • Heeft u iOS versie 7 of lager? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app vanaf 15 november 2016 niet meer gebruiken.
  • Heeft u een iPhone 4? Deze kunt u niet verder updaten dan tot iOS versie 7. Hiermee kunt u de Mobiel Bankieren app vanaf 15 november 2016 niet meer gebruiken.

Android telefoons of tablets

  • Ga op uw toestel naar het icoon 'Instellingen' (Settings).
  • Kies 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet) of 'Toestel-info'. Staat dit er niet? Kies dan eerst voor 'Algemeen' ('General') en daarna 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet). Hier ziet u welk versienummer van Android op uw toestel staat.
  • Heeft uw toestel Android 4.0.3 of hoger? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app gebruiken.
  • Heeft uw toestel Android 4.0.2 of lager? Dan kunt u de Mobiel Bankieren app niet meer gebruiken.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Betaalpas kwijt? Blokkeer die direct

Regel het zelf met Mobiel Bankieren

Zelf uw betaalpas blokkeren met de app

Met de app kunt u uw betaalpas direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. Zo kan er niets met uw geld gebeuren. Heeft u uw pas later weer gevonden? Geen probleem. Via de app deblokkeert u uw pas net zo gemakkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief