Mobiel Bankieren op uw telefoon of tablet

Gebruik de juiste versie van Android of iOS

Op deze toestellen werkt de app

Waarom u de juiste iOS- of Android-versie nodig heeft

In te oude versies van Android of iOS zijn de beveiligingen verouderd. En nieuwe functies in Mobiel Bankieren doen het dan niet. Die passen we namelijk aan op de nieuwste functies van Android en iOS. Daarom werkt de app niet meer met verouderde versies. Helaas ook niet als uw telefoon of tablet nog in prima staat is.

 

Werkt de app niet meer?

Controleer dan welke iOS- of Android-versie u heeft. En probeer of u die kunt updaten naar een nieuwere versie. Lees hieronder hoe u dat doet. Lukt dat? Dan kunt u de app nog gebruiken.

Internet Bankieren kan wél

Is uw toestel te oud voor de app? Dan kunt u uw bankzaken regelen via Internet Bankieren. Inloggen kan op al onze webpagina’s, ook op uw tablet of mobiel. Scroll helemaal omhoog en klik op de gele inlogknop rechtsboven.

Zo kunt u iOS of Android-software updaten

iPhone of iPads (iOS)

  • Ga naar de 'Instellingen' (Settings) van uw iPhone of iPad.
  • Kies 'Algemeen' (General).
  • Kies 'Software-update' (Software Update). Hier ziet u welk versienummer van iOS u op uw telefoon heeft. Als er een update is, staat die hier. 
  • Tik op 'Installeer nu' (Install now) om de update uit te voeren en volg de instructies.

Android telefoons of tablets

  • Ga naar de 'Instellingen' (Settings) van uw telefoon of tablet.
  • Kies 'Algemeen', 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet), 'Toestel-info'
  • Tik op 'Systeem' en dan op 'Systeemupdates'. Hier ziet u welk versienummer van Android u op uw telefoon heeft. Als er een update is, staat die hier. 
  • Tik dan op 'Installeren' om de update uit te voeren en volg de instructies.