Systeemeisen voor Mobiel Bankieren

Voer updates van uw software en app altijd uit

We verbeteren onze app voortdurend en brengen regelmatig nieuwe updates van de app uit. Deze zijn altijd afgestemd op nieuwe technische mogelijkheden van iOS en Android. De app werkt daarom niet met verouderde versies van Android of iOS. Zorg daarom dat u altijd de nieuwste versie op uw telefoon heeft. Lees meer over de Waar uw telefoon of tablet aan moet voldoen om er de Mobiel Bankieren app op te kunnen gebruiken..

 

Op welke toestellen werkt de app?

  • iPhones of iPads met iOS vanaf versie 10.0
  • Telefoons of tablets met Android vanaf versie 5.0

Heeft u een ouder toestel?

Dan is waarschijnlijk ook de versie van iOS of Android ouder. Probeer of u deze software kunt updaten. Zo kunt u de app nog gebruiken. Lees hoe u dat doet.

 

Zet automatisch updaten aan

Zo heeft u altijd de nieuwste versie van de app

iPhone of iPads (iOS)

  • Open de 'Instellingen' (Settings) op uw iPhone of iPad
  • Tik op 'iTunes en App Store'
  • Zet het schuifje bij 'Updates' aan


Android telefoons of tablets

  • U herkent de Play Store app aan een wit icoontje met een driehoek in verschillende kleuren.
  • Tik op de 3 streepjes om het menu te openen
  • Tik op 'Instellingen > Apps automatisch updaten'
 

Als u automatisch updaten niet kunt aanzetten

  1. Probeer iOS of Android te updaten

    iPhone of iPads (iOS)

    • Ga naar de 'Instellingen' (Settings) van uw iPhone of iPad.
    • Kies 'Algemeen' (General).
    • Kies 'Software-update' (Software Update). Hier ziet u welk versienummer van iOS u op uw telefoon heeft.  Als er een update is, staat die hier. 
    • Tik op 'Installeer nu' (Install now) om de update uit te voeren en volg de instructies.

    Android telefoons of tablets

    • Ga naar de 'Instellingen' (Settings) van uw telefoon of tablet.
    • Kies 'Algemeen', 'Over de telefoon/tablet' (About phone/tablet), 'Toestel-info'
    • Tik op 'Systeem' en dan op 'Systeemupdates'. Hier ziet u welk versienummer van Android u op uw telefoon heeft. Als er een update is, staat die hier. 
    • Tik dan op 'Installeren' om de update uit te voeren en volg de instructies.
  2. Update de Mobiel Bankieren app

    iPhone of iPads (iOS)

    • U herkent de App Store app aan een blauw icoontje met een witte A.
    • Scroll helemaal naar beneden naar de tab 'Updates'. Als er een rood cijfer staat, zijn er updates.
    • Wilt u alle updates installeren? Tik dan op 'Werk alle bij'.
    • Wilt u alleen de Mobiel Bankieren app installeren? Tik dan naast de app op 'Werk bij'.
    • Ziet u de button 'Open'? Dan is de app bijgewerkt.

    Android telefoons of tablets

    • U herkent de Play Store app aan een wit icoontje met een driehoek in verschillende kleuren.
    • Zoek in de zoekbalk bovenin op 'ABN AMRO Mobiel Bankieren'
    • Ziet u de button 'Update'? Tik hier dan op
    • Ziet u de button 'Open'? Dan is de app bijgewerkt
 

Als u iOS of Android niet meer kunt updaten

Dan is helaas uw telefoon te oud om de app te gebruiken. Installeer de app op een ander of nieuwer toestel. Let hierbij op het versienummer van iOS of Android. Natuurlijk kunt u altijd uw bankzaken regelen via Internet Bankieren, ook op uw huidige telefoon. Inloggen kan gewoon met uw 5-cijferige identificatiecode.

Veelgestelde vragen

  • U kunt uw bankzaken doen via Internet Bankieren, ook op uw telefoon. Inloggen kan gewoon met uw 5-cijferige identificatiecode.
  • Heeft u een ander of nieuwer toestel waarop de Mobiel Bankieren app wel kan werken? Installeer de app dan daarop. Let hierbij op het versienummer van iOS of Android.