Naar de navigatie Naar de inhoud

Registreren voor Mobiel Bankieren

Hoe registreer ik me voor de Mobiel Bankieren app?

Nadat u de Mobiel Bankieren app heeft geïnstalleerd op uw smartphone of tablet, doorloopt u een aantal stappen om u te registreren en een vijfcijferige identificatiecode aan te maken. Wilt u Mobiel Bankieren nog persoonlijker maken? Voeg dan een gebruikersnaam en afbeelding toe.

Eenmalig registreren
Identificatiecode aanmaken
Rekeningen selecteren
Limiet instellen
Afbeelding en gebruikersnaam toevoegen

Veelgestelde vragen

  • Ik heb een nieuwe bankpas ontvangen. Hoe pas ik dit aan in de app?

    U verwijdert in de app uw bestaande registratie en registreert u opnieuw met uw rekeningnummer en nieuwe pasnummer.

  • Tijdens het registreren wil ik nog geen gebruikersnaam aanmaken. Kan ik dat later doen?

    Ja, u kunt ook later een gebruikersnaam aanmaken.

    • Ga naar 'Instellingen'.

    • Selecteer 'Personaliseren'.

  • Kan ik ook op een ander toestel inloggen in Mobiel Bankieren?

    Heeft u zich geregistreerd voor Mobiel Bankieren? Dan kunt u de app op elke smartphone of tablet gebruiken. Download de app en volg onderstaande stappen.

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Selecteer rechtsboven de icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

    • Vul het rekening- en pasnummer in, waarmee u zich heeft geregistreerd.

    • U kunt nu inloggen met uw zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode.

  • Hoe meld ik me binnen Mobiel Bankieren aan met een ander rekeningnummer?

    Wilt u zich binnen Mobiel Bankieren aanmelden met een ander rekeningnummer?

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Selecteer rechtsboven het icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

  • Kan mijn partner ook gebruikmaken van Mobiel Bankieren?

    Uw partner kan ook gebruikmaken van deze app.

    • Ga naar 'Inloggen'.

    • Druk rechtsboven op het icoon met de 2 poppetjes.

    • Selecteer 'Gebruiker toevoegen'.

  • Hoe voeg ik een gebruiker toe in de app?

    Binnen Mobiel Bankieren kunt u eenvoudig een nieuwe gebruiker toevoegen.

    • Ga naar het beginscherm.

    • Druk op het icoon met de 2 poppetjes.

    • Kies 'Gebruiker toevoegen'.

  • Hoe wijzig ik mijn zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode?

    Binnen Mobiel Bankieren kunt u uw zelfgekozen vijfcijferige identificatiecode wijzigen.

    • Selecteer 'Instellingen'.

    • Selecteer 'Identificatiecode wijzigen' onder Profiel.

    • Voer uw huidige vijfcijferige identificatiecode in.

    • Kies een nieuwe vijfcijferige identificatiecode.

    • Bevestig uw nieuwe code met de e.dentifier.

  • Hoe wijzig ik de taalinstelling naar Engels?

    Op uw iPhone of iPad:
    • Selecteer 'Instellingen'.
    • Selecteer 'Bankieren'.
    • Selecteer 'Engels'.


    Op uw Android of BlackBerry:

    • Selecteer 'Instellingen'.
    • Selecteer 'Taal wijzigen'.
    • Selecteer 'Engels'.

Hulp nodig? Bel met een van onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (uitleg tarieven)

Paraplu cadeau bij aanvraag Credit Card

Onbezorgd erop uit gaan

Stel onder een paraplu gratis bij de Credit Card

Een weekend shoppen in Londen? Of een paar dagen uitwaaien op Texel? Vraag nu een creditcard aan en u ontvangt deze ijzersterke paraplu cadeau. Weer of geen weer, jullie weekendje weg kan niet meer stuk.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google