In de wereld van gelijke kansen moeten we stappen maken. Daarom versnellen we gelijke kansen voor iedereen. Door mensen, clubs en organisaties met ambitie te sponsoren. Financieel, maar juist ook met coaching en ons netwerk helpen we hen vooruit in sport, kunst, cultuur en de maatschappij.
Dezelfde ambitie verdient hetzelfde podium. Daarom zijn wij hoofdsponsor van het ABN AMRO Open en oprichter van het rolstoeltennistoernooi dat hier onderdeel van uitmaakt.
Als je tennist op wereldniveau verdien je een podium op wereldniveau. Ook als je in een rolstoel zit. Daarom verrijkten we al in 2009 het ABN AMRO World Tennis Tournament met het ABN AMRO World Wheelchair Tennis Tournament. Inmiddels is dit vaste onderdeel, waarin rolstoeltennissers grootse prestaties kunnen leveren op internationaal niveau, niet meer weg te denken. En krijgen deze spelers van wereldklasse het podium dat ze verdienen.
We geloven dat jongeren met hun nieuwe ideeën en frisse energie de wereld kunnen veranderen. Als hoofdsponsor van jongerenorganisatie Young Impact helpen we daarom jonge idealisten verder met hun idee of initiatief dat positieve impact heeft op de samenleving. Want het vuur dat in hen zit, mag niet doven door een gebrek aan middelen, netwerk of kennis.
Nieuwe problemen vragen om een nieuwe manier van denken. En laten designers daar nou net in excelleren. Als sponsor van de Dutch Design Week bieden wij talentvolle designers en hun creaties een podium, maar vragen hen ook mee te denken in mogelijke oplossingen van maatschappelijke vraagstukken, zoals duurzaamheid en gelijke kansen. Zo kan Dutch Design fungeren als brug naar een schonere en inclusievere samenleving.
In de wereld van gelijke kansen moeten we sneller stappen maken. Daarom sponsoren we de Ajax Vrouwen, zodat ze zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de mannen.
ABN AMRO versnelt gelijke kansen voor iedereen. Door mensen met ambitie te sponsoren. Financieel, maar juist ook met coaching.