Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Man achter laptop aan tafel

Je adres wijzigen

Zo regel je het makkelijk en veilig

 
" "

Via je smartphone

  1. Klik hieronder op de button Wijzig adres.
  2. Log in.
  3. Wijzig je adres en bevestig.
" "

In Internet Bankieren

  1. Klik hieronder op de button Wijzig adres.
  2. Log in.
  3. Wijzig je adres en bevestig.
 

Tips voor het wijzigen van je adres

  • Is je woonadres en postadres niet hetzelfde? Check dan beide.   

  • Staat er bij je postadres ‘Postbus 754, 9700 AT Groningen’? Dit betekent dat post, die we naar jou hebben gestuurd, is teruggekomen. Geef het juiste (post)adres op, dan kunnen we je ook zo bereiken. Bijvoorbeeld om je een nieuwe betaalpas te sturen.​ 

  • Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via de app. Als je ons zo belt, zien we meteen dat jij het bent. Wel zo handig. 
 

Waarom hebben wij het juiste adres van je nodig?

Het is belangrijk dat we het juist adres van je hebben. Bijvoorbeeld om je een nieuwe betaalpas te sturen. Maar ook volgens de wet moeten we de juiste persoonsgegevens van je hebben. Als je zorgt dat dit op orde is, help je ons om bankieren veiliger te maken.

Veelgestelde vragen

Je kunt twee verschillende adressen aan ons doorgeven: je woonadres en je postadres. Alleen je postadres kan een postbus zijn, je woonadres niet. 

Ja, dat kan via Internet Bankieren of de ABN AMRO app.

Nee, dat kan niet.  
  • Ben je gemachtigde voor een rekening? Alleen de rekeninghouder zelf kan de adresgegevens wijzigen. 
  • Heb je een gezamenlijke rekening? Dan moeten beide rekeninghouders de adreswijziging doorgeven.
Wanneer je je adres niet wijzigt, sturen we je na een tijdje een bericht dat je niet weg kunt klikken. Dat bericht ontvang je in Internet Bankieren en de ABN AMRO app. Zodra je je adres wijzigt, verdwijnt het bericht en kun je gewoon weer bankieren. Hoe het precies werkt, lees je in de veelgestelde vraag hieronder.
 
Als je blijft weigeren om je adres te wijzigen, bestaat de kans dat je niet langer klant bij ons kan blijven.  
Heb je een bericht ontvangen dat je niet weg kunt klikken? Dan kun je nog wel je adres aanpassen. Dit doe je zo: 
  1. Log in in Internet Bankieren of in de ABN AMRO app.
  2. Klik, in het scherm dat je ziet, op de knop ‘Wijzig adres’.
  3. Pas je adres aan. (Let op: als je zowel een woonadres als een postadres in je gegevens ziet staan, check dan beide.)

Je hebt daarna meteen weer toegang tot Internet Bankieren en tot de ABN AMRO app. 

Volgens de wet moeten we het juiste adres van onze klanten hebben. Wanneer je na meerdere verzoeken geen wijzigingen doorvoert, mogen we je geen diensten of producten meer leveren. Je kunt dus niet langer klant blijven. Daarover sturen we je dan een bericht. Hierin staat wanneer onze relatie eindigt en welke producten we opzeggen.