Naar de navigatie Naar de inhoud

Onze dienstverlening tijdens de feestdagen

Betalingsverkeer en openingstijden tijdens de feestdagen in 2017

Op de meeste nationale en internationale feestdagen zijn de kantoren van ABN AMRO gesloten, behalve het bankkantoor op Schiphol. Het Financial Center Schiphol is 365 dagen per jaar geopend, van 07.00 tot 22.00 uur. Ook het betalingsverkeer verloopt anders dan u gewend bent. Houd hiermee rekening, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

 

Betalingsverkeer tijdens de feestdagen

In weekenden en op sommige officiële feestdagen worden uw overboekingen tussen andere banken niet verwerkt.
  • Uw overboekingen naar een andere ABN AMRO-rekening: deze worden altijd direct verwerkt. U ziet direct dat de overboeking is gedaan. Lees ook: Hoe lang duurt het overmaken van geld?
  • Uw overboekingen naar een rekening van een andere bank: bekijk in de tabel hoe de betalingen tussen banken onderling worden verwerkt tijdens de feestdagen. 
Datum Feestdag Betalings- verkeer
mogelijk?
Wanneer is de
betaalopdracht gedaan? 
Donderdag 25 mei Hemelvaart Ja
Maandag 5 juni Tweede Pinksterdag Ja
Maandag 25 december Eerste Kerstdag Nee Overboekingen verstuurd op maandag 25 december worden op woensdag 27 december door ABN AMRO ontvangen en verwerkt.
Dinsdag 26 december  Tweede Kerstdag Nee Overboekingen verstuurd op dinsdag 26 december worden op woensdag 27 december door ABN AMRO ontvangen en verwerkt.

 

Openingstijden kantoren

Rondom de nationale en internationale feestdagen zijn er afwijkende openingstijden. Deze uitzonderingen worden in de kantorenzoeker niet vermeld en gelden voor alle bankkantoren in Nederland behalve het bankkantoor op Schiphol. Voor alle andere kantoren geldt:

Datum Feestdag Kantoren
Donderdag 25 mei  Hemelvaartsdag Gesloten
Maandag 5 juni  Tweede Pinksterdag Gesloten
Maandag 25 december  Eerste Kerstdag Gesloten
Dinsdag 26 december Tweede Kerstdag Gesloten

Pas deblokkeren? Gebruik de app

U kunt uw pas meteen weer gebruiken

Pas weer gevonden? Deblokkeer 'm direct via de app.

Heeft u uw geblokkeerde pas teruggevonden? Dat is fijn, want dan hoeft u geen nieuwe pas aan te vragen. U deblokkeert de pas zelf via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app. Daarna kunt u de pas meteen weer gebruiken.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief