Bel ons vanuit de app
Dat is snel en veilig
- Geen nummer intoetsen
- Geen belmenu
- Direct bij de juiste afdeling
- Vooraf zien wat de geschatte wachttijd is
Als je ons belt vanuit de ABN AMRO app, bel je direct naar onze klantenservice. Dat gaat sneller dan normaal. Je hoeft geen nummer in te toetsen en je slaat het keuzemenu over. Omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent. Een veilig idee!

Zo werkt het
1. Open de app en log in
Heb je de app nog niet? Download de app.

2. Tik op het help-icoontje onderin het scherm
3. Scrol naar beneden en tik op 'Bel met ons'

4. Kies waar je vraag over gaat

5. Bekijk de verwachte wachttijd en bel ons
- Je kan met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur
- Je ziet de geschatte wachttijd voor het onderwerp dat je hebt gekozen
- Tik op 'Bel ons'
- Komt het niet uit? Bel dan op een later moment
Goed om te weten: als je ons belt vanuit de app, betaal je de

Veelgestelde vragen
Ik wil niet bellen via de app. Waar zijn de telefoonnummers?
Gebruik je de app niet? Bekijk dan het overzicht van alle telefoonnummers.
Op welke dagen zijn jullie bereikbaar?
Je kan met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten. Stel dan je vraag aan Chatbot Anna. Zij kan bij veel bankzaken dag en nacht helpen met een antwoord op je vraag.
Wat als ik de ABN AMRO app niet heb?
Heb je de ABN AMRO app nog niet?
Wat kost bellen vanuit de app?
Als je ons belt vanuit de app betaal je de
Hoe lang is de wachttijd?
Als je een onderwerp hebt gekozen, zie je een schatting van de wachttijd. Houd er rekening mee dat dit langer of korter kan duren dan is aangegeven.
Wil je niet wachten? Chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen (op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur).
Wat als ik niet kan inloggen of mijn app geblokkeerd is?
In de app vind je op het openingsscherm een aantal tips, die je zonder inloggen kan lezen:
- Open de app
- Tik rechtsboven op het icoontje met het vraagteken
- Tik bij 'Hulp' op 'Ik kan niet inloggen'.
- Hier vind je een aantal tips
- Lukt het niet? Chat met ons of bel ons op de 'gewone' manier
Welk nummer moet ik bellen om ABN AMRO te bereiken vanuit de app?
Het is niet nodig om een telefoonnummer in te toetsen. Als je ons belt vanuit de ABN AMRO app op je telefoon, bel je direct naar onze klantenservice. Ook sla je het belmenu over. Omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent.
Kan ik ook chatten vanuit de ABN AMRO app?
Ja, je kan ook met ons chatten vanuit de app. Chatbot Anna geeft snel antwoord. Als het nodig is, helpt de klantenservice je verder.
Hoe veilig is bellen via de app?
Als je ons belt vanuit de app, bel je ons vanuit de beveiligde omgeving van de app. De app krijgt elke twee weken een software-update en gebruikt de nieuwste beveiliging. Zo zorgen we ervoor dat je gegevens beschermd blijven.
Omdat je geen nummer hoeft in te toetsen, kan je je niet per ongeluk vergissen. Zo weet je zeker dat je contact met ons hebt. En omdat je bent ingelogd als je ons belt, weten wij ook zeker wie we aan de lijn hebben. Dat is wel zo prettig!
Kan ik ook bellen via de app vanuit het buitenland?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kan ons vanuit het buitenland natuurlijk wel op de 'gewone' manier bellen. Bekijk ons overzicht met telefoonnummers.
Hoe gebruik ik de QR-code om te bellen?
Lees je deze pagina op je computer of laptop? Dan gaat bellen vanuit de app ook heel makkelijk als je deze
Zo werkt het:
- Open de ABN AMRO app
- Tik op de QR-scanner linksboven
- Richt de camera van jouw telefoon op de QR-code. Lukt het niet? Hou dan de camera iets dichterbij of juist verderaf.
- Volg de stappen op jouw telefoon
- Log in en kies het onderwerp waar je over belt
- Daarna zie je de geschatte wachttijd. Tik dan op 'Bel ons'
Hoe veilig is het om te bellen via de QR-code?
Je scant onze QR-codes met de ABN AMRO app. Als een code niet juist is of niet van onszelf is, opent de app deze niet. Een veilig idee!