Javascript is required

Documenten bij aanvragen lening

Wat heb je nodig?

Documenten nodig bij een leningaanvraag

Wil je een lening aanvragen of wijzigen? Dan vragen we je om documenten aan te leveren. Welke documenten dat zijn, hangt af van jouw persoonlijke situatie. Je leest het in de e-mail die je van ons ontvangt na je aanvraag. Bekijk hieronder welke documenten we in elk geval nodig hebben.

Offerte

Heb je al een offerte? Print deze uit, onderteken deze en maak een kopie of foto van de ondertekende offerte. Je kunt deze aanleveren in de bestandsformaten: 

  • pdf
  • png
  • jpg
  • jpeg 

Persoonsgegevens

Gegevens over je inkomen

Gegevens over financiële verplichtingen

Goed om te weten

Hoe lever je de documenten aan?

We vragen je van elk document een digitale kopie aan te leveren. Dat kan in de bestandsformaten pdf, png, jpg en jpeg.

Aanvullende documenten nodig?

Voor een aantal documenten zijn er extra aandachtspunten. Handig om even door te nemen zodat je aanvraag geen vertraging oploopt.

Daarom leen je bij ABN AMRO

Verantwoord lenen staat voorop

Als je leent, houden we rekening met je persoonlijke én financiële situatie. Nu en in de toekomst.

8,5 op Klantenvertellen

91% van onze leenklanten beveelt ons aan op Klantenvertellen.nl. Lees onze beoordelingen.

Persoonlijk contact

Vragen over lenen? De medewerkers van onze Leendesk helpen je graag, via chat of telefoon.

Meest gezocht over lenen