Betaalpas blokkeren via Internet Bankieren

Als u uw betaalpas wilt blokkeren via Internet Bankieren, heeft u een andere pas nodig. Bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening. 

 
  • Heeft u geen extra betaalpas? Blokkeer uw pas dan in de ABN AMRO app.
  • Heeft u geen ABN AMRO app? Ga dan langs bij een bankkantoor. Neem uw legitimatiebewijs mee. Vanwege fraudegevoeligheid kunt u de pas niet telefonisch blokkeren.
 
-

Stap 1: Log in

Ga naar www.abnamro.nl en log in met de QR-code via uw mobiel.

-

Stap 2: Klik op ‘Zelf regelen’ in het menu

 
-

Stap 3: Klik op Betaalpas (de)blokkeren

-

Stap 4: Klik op het icoon Blokkeren

 
-

Stap 5: Controleer de gegevens

Controleer of u de juiste pas blokkeert door het rekeningnummer en het pasnummer te checken. Vul uw telefoonnummer in om een bevestiging via sms te ontvangen (optioneel).

-

Stap 6: Klik op Blokkeren

 
-

Stap 7: Uw pas is geblokkeerd

Stap 8: Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.

Stap 8: Log uit

Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.