blokkeren

Betaalpas blokkeren

Betaalpas kwijt? Blokkeren is zo gebeurd

Via ABN AMRO app

  1. Log in
  2. Kies de pas die u wilt blokkeren
  3. Klik op 'blokkeren'
  4. Klaar! Uw pas is geblokkeerd

Blokkeren doet u zo:

icoon

Via de ABN AMRO app

Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.

icoon

Via Internet Bankieren

Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
icoon

Lukt het niet online?

Bel dan met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
icoon

Weten hoe u een betaalpas blokkeert in de app?

In deze video laten we u zien hoe u dit simpel zelf kunt doen.

Problemen oplossen

Heeft u geen ABN AMRO app?

Blokkeer dan uw pas via Internet Bankieren. Log in met een andere pas die gekoppeld is aan uw betaalpas (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening) en uw e.dentifier.

Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?

In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder en kunt u weer snel inloggen.

Lukt het niet online?

Lukt het niet om via de ABN AMRO app of Internet Bankieren uw pas te blokkeren? Of is er een noodsituatie omdat bijvoorbeeld uw betaalpas is gestolen? Neem dan contact met ons op.