Javascript is required

Je wordt klant bij ABN AMRO. En nu?

Tijdens het openen van een rekening heb je misschien nog vragen. Zoals waarom en hoe we je identiteit controleren. Ook vind je antwoorden op andere vragen die je misschien hebt als je een rekening wilt openen.

Zo controleren we je identiteit

  1. Laat eerst weten op welke naam je de bankrekening wilt openen. En waar we je betaalpas naartoe kunnen sturen.
  2. We controleren je gegevens en voeren een EVA-toets uit. We doen dit om mogelijke risico’s op fraude in te schatten. Als we op basis van dit soort controles je aanvraag (nog) niet kunnen verwerken, krijg je binnen 3 werkdagen een bericht met de reden van afwijzing.

  3. Na de controles krijg je binnen 3 werkdagen een link naar de handige afspraakplanner van onze partner AMP Groep. Zo kies je zelf wanneer, waar én hoe laat AMP Groep je identiteit komt controleren. Je kunt de afspraak tot een dag van tevoren veranderen.
  4. Lukt het niet om online een afspraak te maken? Dan belt AMP Groep je om een afspraak te maken.
  5. Alles gelukt? Welkom! Je hebt een bankrekening. Binnen 5 werkdagen heb je jouw betaalpas in huis.
  6. Betaalpas binnen? Dan heb je alles om al je bankzaken te regelen. Zoals makkelijk geld overmaken. Of je saldo checken: altijd en overal.

Gratis Overstapservice

Hulp nodig met overstappen naar ABN AMRO? Met onze gratis Overstapservice stap je snel over met al je geldzaken. Vraag de overstapservice aan als je jouw rekening hebt geopend. Dan stap je soepel over.

Veelgestelde vragen over een betaalpakket aanvragen

Heb je nog andere vragen? We helpen je graag

Heb je nog meer vragen over het openen van een rekening? We helpen je graag telefonisch verder. Neem contact op.

Ook handig