Wat vindt u van onze dienstverlening?

Wat vindt u van onze service?

Help ons onze service te verbeteren

Wilt u uw mening geven? Vul dan het formulier in. Of word lid van onze community. U kunt ook per e-mail een uitnodiging krijgen van een onderzoeksbureau. Bijvoorbeeld nadat u contact heeft gehad met een adviseur.

 

Geef uw mening

  1. Stuur ons uw feedback

    Klik op 'Feedback' rechts op een pagina op abnamro.nl en vul uw tips en suggesties in. Dit is een anoniem onderzoek. Daarom ontvangt u geen persoonlijke reactie van ons.

  2. Word lid van de community

    Word lid van onze ABN AMRO Feedback Community en denk mee over onze service. U ontvangt dan ongeveer 1 keer per maand een korte vragenlijst per e-mail of via een speciale app. Uw antwoorden worden altijd anoniem verwerkt.

  3. Vul de vragenlijst van het onderzoeksbureau in

    Heeft u contact gehad met een adviseur? Dan kan een onderzoeksbureau om uw mening vragen. Onderzoeksbureau Medallia (abnamro@express.medallia.eu) bijvoorbeeld.

Onze klanten waarderen onze dienstverlening
 

Wat hebben we al gedaan met uw feedback?

'Maak het makkelijker om overboekingen te doen'

Klanten wilden graag een naam-nummer-controle bij een overboeking. Dat gaat nu gebeuren. Binnenkort wordt bij uw overboeking gecontroleerd of de naam die u invult bij het IBAN hoort.

'Betalen met een wearable'

Een wearable is een ring, armband of sleutelhanger waarmee u contactloos kunt betalen. Een grote groep klanten heeft dit nieuwe betaalmiddel al getest. We verlengen de test en verbeteren de wearables met de informatie die wij krijgen uit de feedback.

'De brieven van ABN AMRO zijn niet altijd duidelijk'

In onze brieven stond niet altijd duidelijk waarom ABN AMRO een bepaalde beslissing nam en met welke reden(en). Daarom zijn onze brieven nu duidelijker en begrijpelijker geschreven.

'De Mobiel Bankieren app kan beter'

Onze klanten zijn over het algemeen tevreden over onze app, maar zij geven ook tips en suggesties. Daarom blijven we de app altijd verbeteren. Zo kunt u nu al veel overboekingen bevestigen met de app en kunt u steeds meer bankzaken regelen zonder e.dentifier.

 

Wie doet onderzoek naar de dienstverlening van ABN AMRO?

Wij werken samen met verschillende bureaus, bijvoorbeeld Medallia. Zij helpen ons om meningen van klanten te verzamelen en te verwerken. Uiteraard houden zij zich aan de wetgeving en gedragsregels die de brancheorganisatie heeft opgesteld. Dit betekent dat zij zorgvuldig en vertrouwelijk met uw gegevens omgaan. Zo worden uw antwoorden via een beveiligde verbinding verstuurd en vragen zij nooit om uw financiële gegevens.