Wij hebben je een brief gestuurd waarin wij aangeven dat je niet langer klant bij ons kunt blijven. We vinden het jammer dat we afscheid van je moeten nemen. Hieronder lees je waarom.
Voor onze dienstverlening in het buitenland gelden strenge wetten. Ook zijn de kosten steeds hoger. Daarom hebben we besloten om ons vooral te richten op de Europese markt.
Ben je klant bij ons en woon je in een ander land dan de landen binnen de Europese Economische Ruimte (EER) ? Dan nemen we helaas afscheid van je. Om je hierbij te helpen hebben we alle stappen voor je op een rij gezet.
Heb je alleen een betaalpakket bij ons? Beëindig deze snel en eenvoudig online.
Open een betaalrekening bij een andere bank als je dat nog niet heeft gedaan. Boek daarna het geld van je ABN AMRO betaalrekening over naar deze nieuwe rekening.
Ontvang je je inkomen op je ABN AMRO Betaalrekening, zoals AOW, salaris of pensioen? Vergeet dan niet om je nieuwe rekeningnummer door te geven aan de Sociale Verzekeringsbank of aan je (voormalige) werkgever.
Laat je incasso's en periodieke overboekingen voortaan afschrijven van je nieuwe betaalrekening. En zet je incasso’s en periodieke overboekingen van je ABN AMRO rekening stop. Dat doet je zo:
Heb je een van de volgende producten bij ABN AMRO? Zet deze stop voordat je verder gaat.
Download je afschriften en Financieel Jaaroverzicht via Internet Bankieren voordat je je betaalrekening opheft.
Bel ons via +31 (0)20 3434002. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (Nederlandse tijd)