Naar de navigatie Naar de inhoud

ABN AMRO op social media

ABN AMRO is altijd in de buurt. Daarom vindt u ons ook op WhatsApp, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube en Google+. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, services, handige tips en leuke acties en volg ons! Wees voorzichtig met het delen van privégegevens op Social Media.

Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

WhatsApp

WhatsApp
  • Stel uw vraag, meld uw opmerking of geef ons advies via WhatsApp.
  • Gebruik het telefoonnummer 06 - 136 600 24
    Sla dit nummer op in uw mobiel.

  • Ons Webcare-team is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.

  • We streven ernaar om binnen 15 minuten te antwoorden.

  • Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen. Lees meer over het gebruik van WhatsApp.

Phishing is een verzamelnaam voor manieren waarop fraudeurs persoonlijke gegevens van u proberen te krijgen.
Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

Facebook

Facebook

  • Neem deel aan discussies.
  • Deel suggesties met andere ABN AMRO klanten.
  • Heeft u een vraag, opmerking of klacht? Ons Webcare-team staat ook op Facebook 24 uur per dag voor u klaar.
  • Nieuwe app? U weet het als eerste!
  • Financiële tips geven en krijgen
  • Speciale kortingen en acties

Twitter

Twitter

  • Het Webcare-team van ABN AMRO is 24 uur per dag, 7 dagen per week actief op Twitter.
  • Het team luistert naar suggesties, beantwoordt vragen en lost problemen op.

LinkedIn

Linkedin
  • Laatste nieuws over onze apps

  • Zakelijke informatie over sectoren

  • Inzicht via handige zakelijke scans


Neem een kijkje en laat uw 'recommendation' achter!

Instagram

Google

  • Tips & lifehacks
  • #goedgeregeld

YouTube

Youtube

  • Video's over beleggen en economie
  • Video's over het WTT, de EHL en meer
  • Commercials

Google+

Google
  • Laatste nieuws over nieuwe apps
  • Financiële tips geven en krijgen
  • Speciale kortingen en acties


Neem een kijkje en +1 ons!

Gebruik WhatsApp (disclaimer)

U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via WhatsApp voor (eenvoudige) servicevragen. Houd hierbij rekening met de volgende zaken:
  • Deel geen privacygevoelige gegevens via WhatsApp
    Wij vragen u om geen financiële gegevens (rekeningnummers, saldo, pincode etc.) via WhatsApp met ons te delen. Wanneer deze gegevens nodig zijn om het gesprek voort te zetten, nemen wij telefonisch contact met u op. 
  • Wij sturen nooit berichten zonder dat u hierom heeft gevraagd
    Wij sturen u nooit ongevraagd een bericht via WhatsApp, maar reageren alleen op berichten van u. Dit om phishing te voorkomen. Ontvangt u toch ongevraagd een WhatsApp bericht van ABN AMRO? Reageer hier dan niet op.
  • Heeft u behoefte aan advies, bijvoorbeeld over een hypotheek, pensioen of beleggen?
    Bel dan 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Hier kunnen we u helaas niet mee helpen via WhatsApp. 

Phishing is een verzamelnaam voor manieren waarop fraudeurs persoonlijke gegevens van u proberen te krijgen.
Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

Gebruik chat (disclaimer)

U kunt ons via chat bereiken voor (eenvoudige) servicevragen. Houd hierbij rekening met de volgende zaken:
  • Deel geen privacygevoelige gegevens via chat
    Wij vragen u om geen financiële gegevens (rekeningnummers, saldo, pincode etc.) via chat met ons te delen. Wanneer deze gegevens nodig zijn om het gesprek voort te zetten, nemen wij telefonisch contact met u op. 
  • Wij sturen nooit berichten zonder dat u hierom heeft gevraagd
    Wij sturen u nooit ongevraagd een chatbericht, maar reageren alleen op berichten van u. Dit om phishing te voorkomen. Ontvangt u toch ongevraagd een chatbericht van ABN AMRO? Reageer hier dan niet op.
  • Heeft u behoefte aan advies, bijvoorbeeld over een hypotheek, pensioen of beleggen?
    Bel dan 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Hier kunnen we u helaas niet mee helpen via chat. 

Phishing is een verzamelnaam voor manieren waarop fraudeurs persoonlijke gegevens van u proberen te krijgen.

Wilt u iets delen? Bekijk de Social Media Webwijzer

  • Ik heb een vraag

    Wilt u snel antwoord? Via Twitter ontvangt u snel een reactie. Stel uw vraag aan @abnamro.

    Heeft u een vraag die ook interessant is voor andere klanten? Zet 'm op onze Facebook-pagina zodat iedereen het antwoord kan zien.

    Geen Twitter of Facebook? Stuur uw vraag, opmerking of suggestie via WhatsApp: 06 - 839 000 24. Of bel ons.

  • Ik heb een probleem

    Kleine problemen kunt u kwijt op Twitter. Richt uw tweet aan @abnamro. Het Webcare Team reageert snel met een oplossing.

  • Ik wil snel op de hoogte zijn

    Volg ons op Twitter en u bent snel op de hoogte. Bijvoorbeeld als er onderhoud is aan Internet Bankieren. Liever via e-mail? Meld u dan aan voor een van onze gratis nieuwsbrieven.

    Wilt u als eerste alles weten over nieuwe producten en diensten? Ga naar onze Facebook-pagina en klik op het vind-ik-leuk-pictogram.

  • Ik heb een klacht

    Een probleem persoonlijk bespreken? Bel met een medewerker: 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).

Weet u precies wat u besteedt?

Meer controle op uw geld met Grip

Met Grip weet je precies wat je per maand aan koffie uitgeeft

Een kop koffie to go, een lunch in de stad of een extra zak chips in uw boodschappenmand. Naast uw vaste lasten kunnen de kosten van kleine uitgaven snel oplopen. Met de Grip app weet u precies waar uw geld naartoe gaat en houdt u de controle.