Naar de navigatie Naar de inhoud

ABN AMRO op social media

ABN AMRO is altijd in de buurt. Daarom vindt u ons ook op WhatsApp, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube en Google+. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, services, handige tips en leuke acties en volg ons! Wees voorzichtig met het delen van privégegevens op Social Media.

Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

WhatsApp

WhatsApp
  • Stel uw vraag, meld uw opmerking of geef ons advies via WhatsApp.
  • Gebruik het telefoonnummer 06 - 136 600 24
    Sla dit nummer op in uw mobiel.

  • Ons Webcare-team is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.

  • We streven ernaar om binnen 15 minuten te antwoorden.

  • Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen. Lees meer over het gebruik van WhatsApp.

Phishing is een verzamelnaam voor manieren waarop fraudeurs persoonlijke gegevens van u proberen te krijgen.
Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

Facebook

Facebook

  • Neem deel aan discussies.
  • Deel suggesties met andere ABN AMRO klanten.
  • Heeft u een vraag, opmerking of klacht? Ons Webcare-team staat ook op Facebook 24 uur per dag voor u klaar.
  • Nieuwe app? U weet het als eerste!
  • Financiële tips geven en krijgen
  • Speciale kortingen en acties

Twitter

Twitter

  • Het Webcare-team van ABN AMRO is 24 uur per dag, 7 dagen per week actief op Twitter.
  • Het team luistert naar suggesties, beantwoordt vragen en lost problemen op.

LinkedIn

Linkedin
  • Laatste nieuws over onze apps

  • Zakelijke informatie over sectoren

  • Inzicht via handige zakelijke scans


Neem een kijkje en laat uw 'recommendation' achter!

Instagram

Google

  • Tips & lifehacks
  • #goedgeregeld

YouTube

Youtube

  • Video's over beleggen en economie
  • Video's over het WTT, de EHL en meer
  • Commercials

Google+

Google
  • Laatste nieuws over nieuwe apps
  • Financiële tips geven en krijgen
  • Speciale kortingen en acties


Neem een kijkje en +1 ons!

Gebruik WhatsApp (disclaimer)

U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via WhatsApp voor (eenvoudige) servicevragen. Houd hierbij rekening met de volgende zaken:
  • Deel geen privacygevoelige gegevens via WhatsApp
    Wij vragen u om geen financiële gegevens (rekeningnummers, saldo, pincode etc.) via WhatsApp met ons te delen. Wanneer deze gegevens nodig zijn om het gesprek voort te zetten, nemen wij telefonisch contact met u op. 
  • Wij sturen nooit berichten zonder dat u hierom heeft gevraagd
    Wij sturen u nooit ongevraagd een bericht via WhatsApp, maar reageren alleen op berichten van u. Dit om phishing te voorkomen. Ontvangt u toch ongevraagd een WhatsApp bericht van ABN AMRO? Reageer hier dan niet op.
  • Heeft u behoefte aan advies, bijvoorbeeld over een hypotheek, pensioen of beleggen?
    Bel dan 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Hier kunnen we u helaas niet mee helpen via WhatsApp. 

Phishing is een verzamelnaam voor manieren waarop fraudeurs persoonlijke gegevens van u proberen te krijgen.
Ontvangt u ongevraagd een WhatsApp-bericht van ons? Reageer dan niet om phishing te voorkomen.

Wilt u iets delen? Bekijk de Social Media Webwijzer

  • Ik heb een vraag

    Wilt u snel antwoord? Via Twitter ontvangt u snel een reactie. Stel uw vraag aan @abnamro.

    Heeft u een vraag die ook interessant is voor andere klanten? Zet 'm op onze Facebook-pagina zodat iedereen het antwoord kan zien.

    Geen Twitter of Facebook? Stuur uw vraag, opmerking of suggestie via WhatsApp: 06 - 839 000 24. Of geef online uw reactie.

  • Ik heb een probleem

    Kleine problemen kunt u kwijt op Twitter. Richt uw tweet aan @abnamro. Het Webcare Team reageert snel met een oplossing.

  • Ik wil snel op de hoogte zijn

    Volg ons op Twitter en u bent snel op de hoogte. Bijvoorbeeld als er onderhoud is aan Internet Bankieren. Liever via e-mail? Meld u dan aan voor een van onze gratis nieuwsbrieven.

    Wilt u als eerste alles weten over nieuwe producten en diensten? Ga naar onze Facebook-pagina en klik op het vind-ik-leuk-pictogram.

  • Ik heb een klacht

    Een probleem persoonlijk bespreken? Bel met een medewerker: 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Of gebruik het klachtenformulier.

Betaalpas kwijt? Blokkeer die direct

Regel het zelf met Mobiel Bankieren

Zelf uw betaalpas blokkeren met de app

Met de app kunt u uw betaalpas direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. Zo kan er niets met uw geld gebeuren. Heeft u uw pas later weer gevonden? Geen probleem. Via de app deblokkeert u uw pas net zo gemakkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief