Uw documenten aanleveren

Zo werkt het

Als u een Persoonlijke Lening gaat afsluiten, hebben we documenten van u nodig. Welke documenten dat zijn, ziet u in de e-mail die u van ons ontvangt na uw aanvraag. U leest hier hoe u de documenten gemakkelijk bij ons aanlevert.

In 3 stappen uw documenten aanleveren

  1. Controleer en onderteken

    Kredietovereenkomst 

    • Print de kredietovereenkomst.
    • Controleer of alle gegevens kloppen.
    • Zorg dat alle aanvragers van de lening ondertekenen.

    SEPA-incassomachtiging 

    • Print de SEPA-incassomachtiging.
    • Controleer of alle gegevens kloppen.
    • Zorg dat alle aanvragers van de lening ondertekenen.
  2. Verzamel en verstuur

    • Controleer en onderteken de benodigde documenten. Welke documenten dat zijn, ziet u in de e-mail die u van ons ontvangt na uw aanvraag.
    • Maak van elk document een digitale kopie. Dat kan in de bestandsformaten pdf, png, jpg of jpeg.
    • Stuur alle pagina’s mee.
    • Zorg dat elke kopie goed leesbaar is en streep geen informatie door.
    • Lees de aandachtspunten voor documenten en zorg dat uw documenten aan deze eisen voldoen.
    • Mail uw documenten naar: geldlenen@nl.abnamro.com onder vermelding van uw aanvraagnummer.
  3. Uitbetaling van uw lening

    • Zijn uw documenten in orde, dan ontvangt u daarvan een bevestiging.
    • We maken dan direct uw geld over.
 

Nog geen klant bij ABN AMRO?

Dan controleren we uw identiteitsgegevens voordat de lening wordt uitbetaald. U hoeft daarvoor niet naar kantoor te komen, wij komen naar u toe. Is alles in orde, dan ontvangt u na uiterlijk 5 werkdagen het geld op uw bankrekening.