Naar de navigatie Naar de inhoud

FiNBOX stopt vanaf 1 januari 2017

Uw digitale financiële inbox gaat sluiten

Steeds minder klanten gebruiken hun FiNBOX. Dit komt doordat veel organisaties zelf een alternatief bieden voor het versturen van hun financiële post, zoals een 'mijn-omgeving'. Ook het betalen van rekeningen gaat steeds makkelijker. Daarom hebben wij besloten om per 1 januari 2017 te stoppen met FiNBOX en hiervoor geen alternatief te bieden.

 

Belangrijke data

07-11-2016
Tot uiterlijk 7 november krijgt u financiële post in uw FiNBOX, daarna niet meer.
31-12-2016
Tot en met 31 december kunt u documenten uit het archief opslaan en rekeningen betalen.
01-01-2017
Per 1 januari is uw FiNBOX gesloten, ook uw FiNBOX-archief.

 

Hoe krijgt u dan uw financiële post?

Vanaf 7 november krijgt u geen financiële post meer in uw FiNBOX. Bedrijven en instellingen laten u weten hoe u voortaan hun financiële post krijgt. Krijgt u geen bericht? Neem dan contact met hen op.

Voor 1 januari uw documenten archiveren

Per 1 januari 2017 verwijderen wij de inhoud van uw FiNBOX. U kunt uw documenten dan niet meer bekijken en downloaden. Wilt u documenten bewaren? Zorg dat u deze op tijd downloadt en opslaat. U kunt documenten eventueel nog opvragen bij de bedrijven en instellingen.

 

FiNBOX bij een andere bank

Heeft u nog een FiNBOX bij een andere bank? Op www.finbox.nl ziet u welke organisaties aangesloten zijn.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik mij afmelden voor FiNBOX?

    Nee, dat hoeft niet. Vanaf 1 januari 2017 sluiten wij FiNBOX voor onze klanten. Hiervoor hoeft u niets te doen, dit gebeurt automatisch. Wij informeren de bedrijven en instellingen voor u.

  • Blijft mijn FiNBOX-archief beschikbaar?

    Nee, vanaf 1 januari 2017 vervalt zowel de betaal- als de archieffunctie van FiNBOX. Documenten in uw FiNBOX-archief kunt u dan niet meer bekijken. Wilt u deze documenten bewaren? Download uw documenten dan voor 1 januari en sla ze bijvoorbeeld op in een online archief.

  • Wat gebeurt er met de inhoud van mijn FiNBOX-archief?

    Op 1 januari 2017 verwijderen wij de inhoud van uw FiNBOX-archief. Dit hoeft u niet zelf te doen. Heeft u daarna een document nodig dat u niet heeft opgeslagen? Neem dan contact op met het betreffende bedrijf of instelling.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Bedrag onterecht afgeschreven?

Boek een verkeerde incasso terug via de app

U kunt via de app eenvoudig een onterechte incasso terugboeken.

Is er geld van uw rekening afgeschreven waarvoor u geen toestemming heeft gegeven? U kunt een onterechte incasso eenvoudig terugboeken via de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief