Naar de navigatie Naar de inhoud

FiNBOX is gestopt

Uw digitale financiële inbox is gesloten

Steeds minder klanten maakten gebruik van hun FiNBOX. Dit komt doordat veel organisaties zelf een alternatief bieden voor het versturen van hun financiële post, zoals een 'mijn-omgeving'. Ook het betalen van rekeningen gaat steeds makkelijker (Bijvoorbeeld via iDEAL of Incassomachtigen). Daarom zijn wij sinds 1 januari 2017 gestopt met FiNBOX.

U kunt uw documenten niet meer bekijken en downloaden. Mist u belangrijke documenten die in uw FiNBOX stonden? Dan kunt u deze documenten eventueel nog opvragen bij de betreffende bedrijven en instellingen.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik mij afmelden voor FiNBOX?

    Nee, dat hoeft niet. Wij hebben FiNBOX voor onze klanten gesloten. Dit is automatisch gebeurd. Wij hebben de bedrijven en instellingen voor u geïnformeerd.

  • Blijft mijn FiNBOX-archief beschikbaar?

    Nee, zowel de betaal- als de archieffunctie van FiNBOX is vervallen. Documenten die in uw FiNBOX-archief stonden kunt u niet meer bekijken. Mist u documenten? Neemt u dan contact op bij het betreffende bedrijf of de betreffende instelling.

  • Wat gebeurt er met de inhoud van mijn FiNBOX-archief?

    De inhoud van uw FiNBOX-archief is verwijderd. Heeft u een document nodig dat u niet heeft opgeslagen? Neem dan contact op met het betreffende bedrijf of instelling.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief