Naar de navigatie Naar de inhoud

Dienstverleningsdocumenten

Wat mag u van ons verwachten?

In een dienstverleningsdocument leggen wij u graag uit wat u van ons mag verwachten als u bijvoorbeeld een hypotheek voor uw woning bij ons afsluit. Ook leest u wat wij van u verwachten. Er staat ook in waar u terecht kunt met vragen en klachten.

Verzekeren

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Overal en altijd kunnen inloggen

Geen e.dentifier? Toch inloggen!

Snel Bankieren

Soms heeft u geen e.dentifier bij de hand maar wilt u toch uw saldo weten. Met Internet Bankieren logt u dan in met een 5-cijferige identificatiecode. Deze code kunt u ook gebruiken voor de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief