Naar de navigatie Naar de inhoud

Sluiting van uw bankkantoor?

Uw bankzaken

Veel van onze klanten regelen alles via internet. Ook als het om bankzaken gaat. Op sommige bankkantoren komen hierdoor zo weinig klanten, dat het niet zinvol meer is deze kantoren open te houden.

Heeft u bericht gekregen dat uw bankkantoor binnenkort sluit? Wij helpen u graag op een andere manier. Bekijk hier de alternatieven.

Zelf online regelen

Bankieren via internet en mobiel heeft veel voordelen. U hoeft de deur niet meer uit voor bijvoorbeeld een eenvoudige overschrijving. En u kunt uw bankzaken regelen waar en wanneer u het wilt, ook 's avonds en in het weekend. Dus wilt u bijvoorbeeld uw pas activeren? Of meer of minder geld kunnen opnemen per dag? Ook dat regelt u gewoon online.

U kunt zelf online veel bankzaken regelen.

Bankkantoor zoeken

Wilt u geld opnemen of storten? Meestal blijft een geldautomaat achter op of in de buurt van de plek van uw huidige kantoor en soms ook een sealbagautomaat. Wilt u toch liever een bankkantoor bezoeken? Ga dan naar een ander kantoor. Op onze kantoren kunt u ook terecht voor vragen over bankieren via internet of mobiel. 

Steeds meer bankkantoren sluiten.

Telefonisch of online advies

Als u vragen heeft of een afspraak wilt maken, kunt u ons altijd telefonisch bereiken: 24 uur per dag, 7 dagen per week. Neem contact op met een van onze adviseurs via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). U kunt ook advies krijgen via de webcam, bijvoorbeeld over uw hypotheek.

U kunt ook online advies krijgen.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Liever 4G dan openbare wifi

Bedenk welk netwerk u gebruikt

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wist u dat slimme criminelen makkelijk kunnen 'meekijken' op openbare wifi, en wifi waarvan iedereen het wachtwoord kan krijgen? Gebruik liever uw eigen 4G netwerk. Dat is vaak nog sneller ook.