Naar de navigatie Naar de inhoud

Sluiting van uw bankkantoor?

Uw bankzaken

Veel van onze klanten regelen alles via internet. Ook als het om bankzaken gaat. Op sommige bankkantoren komen hierdoor zo weinig klanten, dat het niet zinvol meer is deze kantoren open te houden.

Heeft u bericht gekregen dat uw bankkantoor binnenkort sluit? Wij helpen u graag op een andere manier. Bekijk hier de alternatieven.

Zelf online regelen

Bankieren via internet en mobiel heeft veel voordelen. U hoeft de deur niet meer uit voor bijvoorbeeld een eenvoudige overschrijving. En u kunt uw bankzaken regelen waar en wanneer u het wilt, ook 's avonds en in het weekend. Dus wilt u bijvoorbeeld uw pas activeren? Of meer of minder geld kunnen opnemen per dag? Ook dat regelt u gewoon online.

U kunt zelf online veel bankzaken regelen.

Bankkantoor zoeken

Wilt u geld opnemen of storten? Meestal blijft een geldautomaat achter op of in de buurt van de plek van uw huidige kantoor en soms ook een sealbagautomaat. Wilt u toch liever een bankkantoor bezoeken? Ga dan naar een ander kantoor. Op onze kantoren kunt u ook terecht voor vragen over bankieren via internet of mobiel. 

Steeds meer bankkantoren sluiten.

Telefonisch of online advies

Als u vragen heeft of een afspraak wilt maken, kunt u ons altijd telefonisch bereiken: 24 uur per dag, 7 dagen per week. Neem contact op met een van onze adviseurs via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). U kunt ook advies krijgen via de webcam, bijvoorbeeld over uw hypotheek.

U kunt ook online advies krijgen.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Weet waar uw geld blijft

Met de Grip-app meer grip op uw geld

Weet waar uw geld blijft

Met Grip weet u precies waar u uw geld aan uitgeeft. Deze app zet al uw inkomsten en uitgaven in categorieën. Handig, zo ziet u meteen wat er elke maand opgaat aan bijvoorbeeld boodschappen.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief