
Wat kunnen we verbeteren?
Help ons en geef je mening
Ons doel is een zo hoog mogelijke klanttevredenheid
Daarom werken we altijd aan betere diensten en producten. Je ervaring, mening en ideeën zijn belangrijk voor ons. Denk je met ons mee? Dat kan op verschillende manieren.
Zo kun je jouw mening geven
Via de website

Klik op 'Feedback' rechts op een pagina op abnamro.nl en vul je tips en suggesties in. Onderaan elke pagina staan ook duimpjes om je mening te geven. We weten niet wie je bent door deze feedback. Daarom krijg je geen persoonlijke reactie van ons. We gebruiken je feedback om onze online diensten te verbeteren.
Een van onze adviseurs gesproken?

Dan kan het zijn dat je van ons een email ontvangt waarin we je vragen hoe je dit gesprek hebt ervaren. Adviseurs gebruiken deze feedback om van te leren. We maken voor de vragenlijst gebruik van Qualtrics.
Ervaring met onze producten en dienstverlening?

Dan kan een onderzoeksbureau je per mail om mening vragen. We werken hiervoor met onder andere onderzoeksbureaus Ipsos, Expoints en MWM2.

Valse e-mails herkennen
Heb je een e-mail ontvangen waarin naar je pincode wordt gevraagd? Dan is dit phishing. Onze medewerkers en de bureaus waarmee we werken vragen nooit om deze codes. Niet via telefoon, e-mail, sms, WhatsApp of social media. Klik niet op links of bijlagen in zulke e-mails. Stuur de e-mail direct door naar: valse-email@nl.abnamro.com.
Je privacy is uiterst belangrijk voor ons
Daarom zorgen wij ervoor dat we zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk met je gegevens omgaan.
Wat doen we met je feedback? Een paar voorbeelden
'Kan mijn spaargeld nog beter beschermd worden?'
Met deze vraag zijn we aan de slag gegaan en met als resultaat: het spaargeldslot. Zo kun je nu nog beter je spaargeld beschermen door het aanzetten van het spaargeldslot.
We werken continu aan een betere bereikbaarheid
Klanten vroegen zich af waar ze terecht konden als ze met hulpvragen zitten over hun bankzaken. Zijn jullie bereikbaar buiten openingstijden? Ook dat hebben we opgepakt:
- Klanten kunnen steeds makkelijker een medewerker spreken via beeldbankieren
- De chatbot kan steeds meer vragen beantwoorden en klanten doorzetten naar een adviseur als dit nodig is
- Er zijn steeds meer financiële zorgcoaches om klanten te helpen die er zelf niet uitkomen
'Zijn er niet meer mogelijkheden voor Tikkie?'
Tikkie is niet meer weg te denken tegenwoordig. Toch kwamen hier ook goede suggesties voor. En daar zijn we mee aan de slag gegaan:
- Tikkie is een partnerschap aangegaan met Butlaroo. Hierdoor kun je bestellen en betalen via een QR-code.
- Met de functionaliteit 'Groepie' kun je nu nog makkelijker je rekening delen.
'Wat doet ABN AMRO aan duurzaamheid?'
Een terechte vraag. Binnenkort zijn alle betaalpassen van ABN AMRO gemaakt van gerecycled plastic. Er zijn geen papieren bekers meer op kantoor. Bankieren gaat steeds meer papierloos. We blijven investeren in duurzame plannen en bieden bedrijven aan om hun kantoren met onze hulp te verduurzamen. We blijven hier continu aan werken.