Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Online een product aanvragen

Je kunt op onze website een product direct online afsluiten of aanvragen. Het is belangrijk dat je weet hoe het product in elkaar zit. Hieronder zie je waar je op kunt letten.

 

Lees de productinformatie

Sommige producten hebben extra informatie zoals een Financiële Bijsluiter en/of een Dienstverleningsdocument. Deze vind je ook bij de productinformatie.

Productinformatie is geen advies

De productinformatie is meestal algemeen en niet afgestemd op je persoonlijke situatie. Het is dus geen persoonlijk advies. Als wij wel advies geven, dan geven wij dat duidelijk aan. Wil je persoonlijk advies? Maak dan een afspraak. Een adviseur kijkt op jouw verzoek samen met jou naar je financiële situatie en toekomstplannen. Zo krijg je het advies dat het beste bij jou past.

Zo vraag je online een product aan

  1. Vul de gevraagde gegevens in

    • Wil je tijdens het invullen van de gegevens nog iets wijzigen? Je kunt makkelijk wisselen van scherm. De gegevens die  je hebt ingevuld, blijven bewaard. Lees hier hoe lang we je gegevens bewaren.
    • Wil je stoppen met de aanvraag, maar heb je nog niet alles ingevuld? Dan worden de gegevens niet bewaard. 
    • Heb je alle gegevens ingevuld? Dan kun je meestal aangeven dat je later verder wilt gaan met de aanvraag. Je gegevens worden dan 30 dagen bewaard.
  2. Controleer de gegevens

    • Sluit je een product direct af? Je ziet een overzicht van de aanvraag nadat je alle gegevens hebt ingevuld. Controleer dit overzicht en wijzig gegevens als dat nodig is.
    • Vraag je een product aan? Zie je een overeenkomst? Controleer deze dan voordat je akkoord gaat en wijzig gegevens als dat nodig is.
  3. Verzend de aanvraag

    Klik op 'Verzenden' om het product aan te vragen of af te sluiten. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Hierin staat wat je verder kunt verwachten.

  4. Sla de productvoorwaarden op

    In een van de schermen zie je de productvoorwaarden. Je kunt de voorwaarden opslaan of printen.

 

In het Nederlands

De overeenkomst is in het Nederlands en naar Nederlands recht, behalve als vermeld staat dat dit niet zo is. De communicatie met jou is ook in het Nederlands. Als dit anders is, melden we je dit.

Informatie over ABN AMRO

Lees ook de informatie bij Over ABN AMRO. Daarin vind je informatie over ons en onze klachten- en geschillenregeling. Wij bieden de producten aan. Als wij alleen bemiddelen voor een product, dan lees je dat bij de productinformatie.