Wat vervelend dat je niet tevreden bent. We willen graag weten hoe we het beter kunnen doen. Vertel ons wat je klacht is. Dan gaan we er snel mee aan de slag.
Chat met ons of bel. In de meeste gevallen kunnen we je direct helpen.
Tip: typ je klacht eerst uit in een tekstdocument. Ben je klaar? Kopieer dan je tekst. Open daarna het klachtenformulier en plak je tekst erin. Zo voorkom je dat je automatisch wordt uitgelogd na 5 minuten.
Onze Klachtenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur
Zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur
Op zon- en feestdagen gesloten
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur
In het weekend en op feestdagen gesloten
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur
Zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur
Op zon- en feestdagen gesloten
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur
In het weekend en op feestdagen gesloten
Dit kan via het formulier in Internet Bankieren, via chat of per telefoon.
Onze Klachtenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.
Een vast contactpersoon behandelt je klacht en bespreekt de volgende stappen met je.
Dit kan via het formulier in Internet Bankieren, via chat of per telefoon.
Onze Klachtenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.
Een vast contactpersoon behandelt je klacht en bespreekt de volgende stappen met je.