Javascript is required

Klacht indienen

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. We willen graag weten hoe we het beter kunnen doen. Vertel ons wat je klacht is. Dan gaan we er snel mee aan de slag.

Waar gaat je klacht over?

Gaat je vraag of klacht over:

  • oplichting of fraude
  • een geldopname, een storting of het terugkrijgen van een overboeking
  • Internet Bankieren of de ABN AMRO app
  • het opheffen van rekeningen
  • je betaalpas of creditcard
  • bankafschriften of Financieel Jaaroverzichten

 

Chat met ons of bel. In de meeste gevallen kunnen we je direct helpen.

Wil je een klacht indienen over een ander onderwerp?

  1. Log dan in Internet Bankieren
  2. Vul het formulier in en verstuur je klacht
  3. Je ontvangt een ontvangstbevestiging

 

Tip: typ je klacht eerst uit in een tekstdocument. Ben je klaar? Kopieer dan je tekst. Open daarna het klachtenformulier en plak je tekst erin. Zo voorkom je dat je automatisch wordt uitgelogd na 5 minuten.

Onze Klachtenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.

Liever een persoon spreken?

Chat met een medewerker

Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur
Zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur
Op zon- en feestdagen gesloten

Bel ons

Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur
In het weekend en op feestdagen gesloten

Zo werkt een klacht indienen

Stap 1

Je geeft je klacht door

Dit kan via het formulier in Internet Bankieren, via chat of per telefoon.

Stap 2

Wij nemen contact met je op

Onze Klachtenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.

Stap 3

Je hebt een vast contactpersoon

Een vast contactpersoon behandelt je klacht en bespreekt de volgende stappen met je.

Veelgestelde vragen