Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Internet Bankieren Zakelijk en ABN AMRO app
ABN AMRO app

De app werkt niet

De app werkt niet

Werkt je ABN AMRO app niet meer? Doorloop dan de onderstaande stappen om erachter te komen hoe je dit kunt oplossen.

1. Bekijk of er een storing is

Misschien is er op dit moment een storing. Bekijk daarom eerst even het actuele storingsoverzicht.

2. Controleer je iOS- of Android-versie

De app werkt alléén op iPhones, iPads en Android-toestellen met het volgende besturingssysteem:

  • iPhones of iPads met iOS 11.0 of hoger
  • Telefoons of tablets met Android 7.0 of hoger

Heb je zo'n toestel? Installeer dan een nieuwe versie van het besturingssysteem, als deze beschikbaar is.

De app werkt niet (meer) op de volgende toestellen:

  • iPad 4, iPhone 5 en iPhone 5C (Let op: iPhone 5S kun je nog wel bijwerken naar iOS 11)
  • Macbooks
  • Chromebooks
  • Huawei*
*Huawei levert geen toestellen meer met de app 'Play Store'. Daarom kun je de ABN AMRO app helaas niet op deze toestellen installeren.

3. Kijk of je de app kunt bijwerken

De app van ABN AMRO wordt regelmatig vernieuwd. Zo blijft de app veilig én gemakkelijk in gebruik. Misschien heb je de app al een tijdje niet meer bijgewerkt. De app werkt dan soms niet meer. Bekijk in de Apple App Store of je de app kunt bijwerken op iPhone of iPad. Wil je de app bijwerken op je Android-toestel? Bekijk dan de Google Play Store.

4. Alleen voor Android-toestellen: leeg de Google Play Store-opslag

Lukt het niet om de software of de app op je toestel te bijwerken? Dan is de opslag van de Google Play Store op je Android-toestel mogelijk vol. Je kunt de opslag dan legen, daarna loopt de download vanzelf weer verder en kun je de ABN AMRO app installeren.

5. Installeer de app opnieuw

Als de bovenstaande stappen niet helpen, kun je ook de app verwijderen van je toestel. Daarna kun je de app opnieuw installeren. Dit doe je dan vanuit de app 'App Store' op je iPhone of iPad. Of met de app Play Store’ als je een Android-toestel hebt.

Let op: pak alvast je betaalpas en e.dentifier. Deze heb je nodig als je de app opnieuw installeert. Je kunt dan ook een nieuwe identificatiecode kiezen.

Werkt de app nog steeds niet?

Dan is er misschien iets anders aan de hand. Neem contact met ons op.

Is je toestel niet geschikt voor de ABN AMRO app? Dan kun je de bankzaken regelen met Internet Bankieren. Log in via de gele knop rechts boven in het scherm. Internet Bankieren is ook geschikt voor je telefoon of tablet. Je hebt dan wel je e.dentifier en betaalpas nodig om in te loggen en opdrachten te bevestigen.

De app werkt niet

Werkt je ABN AMRO app niet meer? Doorloop dan de onderstaande stappen om erachter te komen hoe je dit kunt oplossen.

1. Bekijk of er een storing is

Misschien is er op dit moment een storing. Bekijk daarom eerst even het actuele storingsoverzicht.

2. Controleer je iOS- of Android-versie

De app werkt alléén op iPhones, iPads en Android-toestellen met het volgende besturingssysteem:

  • iPhones of iPads met iOS 11.0 of hoger
  • Telefoons of tablets met Android 7.0 of hoger

Heb je zo'n toestel? Installeer dan een nieuwe versie van het besturingssysteem, als deze beschikbaar is.

De app werkt niet (meer) op de volgende toestellen:

  • iPad 4, iPhone 5 en iPhone 5C (Let op: iPhone 5S kun je nog wel bijwerken naar iOS 11)
  • Macbooks
  • Chromebooks
  • Huawei*
*Huawei levert geen toestellen meer met de app 'Play Store'. Daarom kun je de ABN AMRO app helaas niet op deze toestellen installeren.

3. Kijk of je de app kunt bijwerken

De app van ABN AMRO wordt regelmatig vernieuwd. Zo blijft de app veilig én gemakkelijk in gebruik. Misschien heb je de app al een tijdje niet meer bijgewerkt. De app werkt dan soms niet meer. Bekijk in de Apple App Store of je de app kunt bijwerken op iPhone of iPad. Wil je de app bijwerken op je Android-toestel? Bekijk dan de Google Play Store.

4. Alleen voor Android-toestellen: leeg de Google Play Store-opslag

Lukt het niet om de software of de app op je toestel te bijwerken? Dan is de opslag van de Google Play Store op je Android-toestel mogelijk vol. Je kunt de opslag dan legen, daarna loopt de download vanzelf weer verder en kun je de ABN AMRO app installeren.

5. Installeer de app opnieuw

Als de bovenstaande stappen niet helpen, kun je ook de app verwijderen van je toestel. Daarna kun je de app opnieuw installeren. Dit doe je dan vanuit de app 'App Store' op je iPhone of iPad. Of met de app Play Store’ als je een Android-toestel hebt.

Let op: pak alvast je betaalpas en e.dentifier. Deze heb je nodig als je de app opnieuw installeert. Je kunt dan ook een nieuwe identificatiecode kiezen.

Werkt de app nog steeds niet?

Dan is er misschien iets anders aan de hand. Neem contact met ons op.

Is je toestel niet geschikt voor de ABN AMRO app? Dan kun je de bankzaken regelen met Internet Bankieren. Log in via de gele knop rechts boven in het scherm. Internet Bankieren is ook geschikt voor je telefoon of tablet. Je hebt dan wel je e.dentifier en betaalpas nodig om in te loggen en opdrachten te bevestigen.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.