Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Pincode vergeten

Pincode vergeten

Ben je de pincode vergeten? Je kunt deze zelf opvragen of contact met ons opnemen. Dat kan op 3 manieren.

Pincode opvragen via de ABN AMRO app

Je kunt je pincode per brief opvragen in de ABN AMRO App. Je ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen je pincode per post. Zo vraag je jouw pincode op:

  1. Log in en selecteer 'Passen' in het productoverzicht.
  2. Selecteer de betaalpas waarvan je de pincode wilt opvragen.
  3. Tik op 'PIN aanvragen' en volg de stappen in de app.

Let op: heb je zelf je pincode ooit gewijzigd? Deze kun je niet per brief via de app opvragen. Neem dan contact met ons op.

Bel of chat via de ABN AMRO app

  1. Chat of bel ons via de ABN AMRO app. Of log in in Internet Bankieren met de QR code en start de chat.
  2. Omdat je ingelogd bent, weten we meteen wie je bent. Een medewerker kijkt of we je pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Je belt ons of chat ons via de website

  1. Pak een geldig identiteitsbewijs.
  2. Start de chat of bel ons. Voor de veiligheid moeten we eerst zeker weten wie je bent. Hiervoor doorloop je een aantal stappen. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna kijkt een medewerker of we je pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Pincode vergeten

Ben je de pincode vergeten? Je kunt deze zelf opvragen of contact met ons opnemen. Dat kan op 3 manieren.

Pincode opvragen via de ABN AMRO app

Je kunt je pincode per brief opvragen in de ABN AMRO App. Je ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen je pincode per post. Zo vraag je jouw pincode op:

  1. Log in en selecteer 'Passen' in het productoverzicht.
  2. Selecteer de betaalpas waarvan je de pincode wilt opvragen.
  3. Tik op 'PIN aanvragen' en volg de stappen in de app.

Let op: heb je zelf je pincode ooit gewijzigd? Deze kun je niet per brief via de app opvragen. Neem dan contact met ons op.

Bel of chat via de ABN AMRO app

  1. Chat of bel ons via de ABN AMRO app. Of log in in Internet Bankieren met de QR code en start de chat.
  2. Omdat je ingelogd bent, weten we meteen wie je bent. Een medewerker kijkt of we je pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Je belt ons of chat ons via de website

  1. Pak een geldig identiteitsbewijs.
  2. Start de chat of bel ons. Voor de veiligheid moeten we eerst zeker weten wie je bent. Hiervoor doorloop je een aantal stappen. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna kijkt een medewerker of we je pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.