Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Tijdens het betalen
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst tijdens het betalen
Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je ABN AMRO betaalpas ingetoetst bij een betaalautomaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.
- Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren
- Ga naar een Geldmaat
- Voer de juiste pincode in
- Check je saldo of neem geld op
- Je betaalpas werkt weer
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst tijdens het betalen
Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je ABN AMRO betaalpas ingetoetst bij een betaalautomaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.
- Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren
- Ga naar een Geldmaat
- Voer de juiste pincode in
- Check je saldo of neem geld op
- Je betaalpas werkt weer
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd