Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Tijdens het betalen

Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst tijdens het betalen

Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je ABN AMRO betaalpas ingetoetst bij een betaalautomaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.

  1. Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren
  2. Ga naar een Geldmaat
  3. Voer de juiste pincode in
  4. Check je saldo of neem geld op
  5. Je betaalpas werkt weer

Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst tijdens het betalen

Heb je 3 keer de verkeerde pincode van je ABN AMRO betaalpas ingetoetst bij een betaalautomaat? Dan wordt je pas automatisch geblokkeerd.

  1. Deblokkeer je betaalpas in de ABN AMRO app of via Internet Bankieren
  2. Ga naar een Geldmaat
  3. Voer de juiste pincode in
  4. Check je saldo of neem geld op
  5. Je betaalpas werkt weer

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.