Contact

Voor zakelijke klanten

  • Er zijn nieuwe openingstijden voor bedrijven met een omzet tot 2,5 miljoen euro. U vindt de juiste tijden hieronder.

Hulp nodig?

Hallo, ik ben chatbot Anna Chat met chatbot Anna (24/7 online)

Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Tip: stel Anna één vraag tegelijk en houd het kort.

Bel ons via de ABN AMRO app

Scan de code en bel ons via de app

Wist u dat u ons via de app kunt bellen? We weten dan meteen wie u bent én over welk onderwerp u belt. Daardoor kunnen we u veilig en snel helpen.
Open de ABN AMRO app en scan de QR-code om ons direct te bellen.

Telefoonnummers

088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten)

Vanuit het buitenland: +31 - 10 241 17 20

  • Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur
  • In het weekend en op feestdagen gesloten

Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit?

Goed om te weten
Belt u namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij u gemachtigd bent.

088 - 226 26 14 (gebruikelijke belkosten)

  • Maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur
  • In het weekend en op feestdagen gesloten 

Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen. Ze zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Goed om te weten
Belt u namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij u gemachtigd bent.

Heeft u vragen over cash management?
Neem dan graag contact op met de Client Service desk: +31 (0)20 - 343 61 98.

Internationaal netwerk
Heeft u een vraag over een rekening in beheer bij ABN AMRO buiten Nederland?
Neem dan contact op via +31 (0)20 - 628 88 77.