Contact

Voor zakelijke klanten

Hulp nodig?

Hallo, ik ben chatbot Anna Chat met chatbot Anna (24/7 online)

Komt ze er niet uit?

Tip: stel Anna één vraag tegelijk en houd het kort.

Bel ons via de ABN AMRO app

Scan de code en bel ons via de app

Wist u dat u ons via de app kunt bellen? We weten dan meteen wie u bent én over welk onderwerp u belt. Daardoor kunnen we u veilig en snel helpen.
Open de ABN AMRO app en scan de QR-code om ons direct te bellen.

Telefoonnummers

088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten)

Vanuit het buitenland: +31 - 10 241 17 20

  • Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur
  • In het weekend en op feestdagen gesloten

Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen.
Onze chatmedewerkers zijn tijdelijk beperkt bereikbaar. Ze kunnen u helpen op maandag tot en met vrijdag tussen 17.00 en 21.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.

Goed om te weten
Belt u namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij u gemachtigd bent.

088 - 226 26 14 (gebruikelijke belkosten)

  • Maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur
  • In het weekend en op feestdagen gesloten 

Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen. Onze chatmedewerkers kunnen u helpen op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Goed om te weten
Belt u namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij u gemachtigd bent.

Heeft u vragen over cash management? Of onderdeel van Corporates & Institutionals?
Neem dan graag contact op met de Client Service desk: +31 (0)20 - 343 61 98.

Internationaal netwerk
Heeft u een vraag over een rekening in beheer bij ABN AMRO buiten Nederland?
Neem dan contact op via +31 (0)20 - 628 88 77.

Wilt u buiten openingstijden van uw servicedesk fraude melden of uw betaalpas blokkeren? Bel dan naar 088 - 22 62 630.

U kunt dit nummer ook bellen als u denkt dat u met fraude te maken heeft.