Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Zakelijk profiel toevoegen
Zakelijk profiel toevoegen
Heb je een privérekening en een zakelijke rekening bij ons? Dan kun je, naast een profiel voor je privérekening, ook een zakelijk profiel toevoegen aan de app. Met ieder profiel kun je apart inloggen: ieder profiel heeft zijn eigen rekening en eigen identificatiecode. Als je wilt kun je ieder profiel ook een eigen foto geven.
Zo werkt het
- Ga naar het inlogscherm van de app
- Tik op het logo of op je foto
- Tik onderin op 'Profiel toevoegen' en volg de stappen
Goed om te weten
Als je meer dan één profiel instelt, wordt inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning uitgeschakeld. Je kunt dan alleen inloggen met de identificatiecode.
Zakelijk profiel toevoegen
Heb je een privérekening en een zakelijke rekening bij ons? Dan kun je, naast een profiel voor je privérekening, ook een zakelijk profiel toevoegen aan de app. Met ieder profiel kun je apart inloggen: ieder profiel heeft zijn eigen rekening en eigen identificatiecode. Als je wilt kun je ieder profiel ook een eigen foto geven.
Zo werkt het
- Ga naar het inlogscherm van de app
- Tik op het logo of op je foto
- Tik onderin op 'Profiel toevoegen' en volg de stappen
Goed om te weten
Als je meer dan één profiel instelt, wordt inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning uitgeschakeld. Je kunt dan alleen inloggen met de identificatiecode.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd