Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of met gezichtsherkenning. Heb je een toestel van Apple? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een toestel met Android? Dan kun je gebruikmaken van je vingerafdruk. Op een toestel met Android kun je voor de ABN AMRO app (nog) geen gebruik maken van gezichtsherkenning.
Je stelt dit zo in:
- Log in in de app en tik op 'Profiel'
- Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’
- Zet de functie aan met het schuifje
- Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of met gezichtsherkenning. Heb je een toestel van Apple? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een toestel met Android? Dan kun je gebruikmaken van je vingerafdruk. Op een toestel met Android kun je voor de ABN AMRO app (nog) geen gebruik maken van gezichtsherkenning.
Je stelt dit zo in:
- Log in in de app en tik op 'Profiel'
- Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’
- Zet de functie aan met het schuifje
- Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd