Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Internet Bankieren Zakelijk en ABN AMRO app
ABN AMRO app

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of met gezichtsherkenning. Heb je een toestel van Apple? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een toestel met Android? Dan kun je gebruikmaken van je vingerafdruk. Op een toestel met Android kun je voor de ABN AMRO app (nog) geen gebruik maken van gezichtsherkenning.

Je stelt dit zo in:

  1. Log in in de app en tik op 'Profiel' 
  2. Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’
  3. Zet de functie aan met het schuifje
  4. Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of met gezichtsherkenning. Heb je een toestel van Apple? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een toestel met Android? Dan kun je gebruikmaken van je vingerafdruk. Op een toestel met Android kun je voor de ABN AMRO app (nog) geen gebruik maken van gezichtsherkenning.

Je stelt dit zo in:

  1. Log in in de app en tik op 'Profiel' 
  2. Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’
  3. Zet de functie aan met het schuifje
  4. Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.