Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Op de e.dentifier

Op de e.dentifier

Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.

  • Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
  • Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op

Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruik maken van je betaalpas zoals je gewend bent. 

Ben je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.

Op de e.dentifier

Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.

  • Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
  • Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op

Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruik maken van je betaalpas zoals je gewend bent. 

Ben je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.