Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Op de e.dentifier
Op de e.dentifier
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.
- Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
- Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op
Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruik maken van je betaalpas zoals je gewend bent.
Ben je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.
Op de e.dentifier
Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier te zien? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.
- Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
- Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op
Je pincode is nu gedeblokkeerd en je kunt weer gebruik maken van je betaalpas zoals je gewend bent.
Ben je de pincode vergeten? Chat, of bel met ons om je pincode te achterhalen.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd