Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Zakelijke betaalpas blokkeren
Zakelijke betaalpas blokkeren
Ben je jouw betaalpas kwijt? Of is deze gestolen? Blokkeer deze dan direct. Er zijn verschillende manieren om je zakelijke betaalpas te blokkeren:
Zakelijke pas blokkeren in de app
Heb je de ABN AMRO app op je telefoon? Dan is dat de snelste manier om je pas te blokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Blokkeren'.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Zakelijke pas blokkeren via Internet Bankieren
Je kunt je betaalpas ook blokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Blokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met je e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Vervangende pas nodig?
Is je betaalpas kwijt of kapot? Vraag dan een vervangende pas aan.
Noodsituatie
Is er een noodsituatie, omdat je betaalpas bijvoorbeeld is gestolen? Of kom je er online niet uit? Neem dan contact met ons op. Ben je in het buitenland en moet de pas direct geblokkeerd worden? Neem dan contact met ons op via +31 - 10 241 17 20.
Deblokkeren
Heb je de betaalpas weer gevonden? Zo kun je hem weer deblokkeren.
Zakelijke betaalpas blokkeren
Ben je jouw betaalpas kwijt? Of is deze gestolen? Blokkeer deze dan direct. Er zijn verschillende manieren om je zakelijke betaalpas te blokkeren:
Zakelijke pas blokkeren in de app
Heb je de ABN AMRO app op je telefoon? Dan is dat de snelste manier om je pas te blokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Blokkeren'.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Zakelijke pas blokkeren via Internet Bankieren
Je kunt je betaalpas ook blokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Blokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met je e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Vervangende pas nodig?
Is je betaalpas kwijt of kapot? Vraag dan een vervangende pas aan.
Noodsituatie
Is er een noodsituatie, omdat je betaalpas bijvoorbeeld is gestolen? Of kom je er online niet uit? Neem dan contact met ons op. Ben je in het buitenland en moet de pas direct geblokkeerd worden? Neem dan contact met ons op via +31 - 10 241 17 20.
Deblokkeren
Heb je de betaalpas weer gevonden? Zo kun je hem weer deblokkeren.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd