Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Zakelijke betaalpas blokkeren

Zakelijke betaalpas blokkeren

Ben je jouw betaalpas kwijt? Of is deze gestolen? Blokkeer deze dan direct. Er zijn verschillende manieren om je zakelijke betaalpas te blokkeren:

Zakelijke pas blokkeren in de app

Heb je de ABN AMRO app op je telefoon? Dan is dat de snelste manier om je pas te blokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Blokkeren'.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Zakelijke pas blokkeren via Internet Bankieren

Je kunt je betaalpas ook blokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Blokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met je e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig. 

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Vervangende pas nodig?

Is je betaalpas kwijt of kapot? Vraag dan een vervangende pas aan.

Noodsituatie

Is er een noodsituatie, omdat je betaalpas bijvoorbeeld is gestolen? Of kom je er online niet uit? Neem dan contact met ons op. Ben je in het buitenland en moet de pas direct geblokkeerd worden? Neem dan contact met ons op via +31 - 10 241 17 20.

Deblokkeren

Heb je de betaalpas weer gevonden? Zo kun je hem weer deblokkeren.

Zakelijke betaalpas blokkeren

Ben je jouw betaalpas kwijt? Of is deze gestolen? Blokkeer deze dan direct. Er zijn verschillende manieren om je zakelijke betaalpas te blokkeren:

Zakelijke pas blokkeren in de app

Heb je de ABN AMRO app op je telefoon? Dan is dat de snelste manier om je pas te blokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Blokkeren'.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Zakelijke pas blokkeren via Internet Bankieren

Je kunt je betaalpas ook blokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Blokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met je e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig. 

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Vervangende pas nodig?

Is je betaalpas kwijt of kapot? Vraag dan een vervangende pas aan.

Noodsituatie

Is er een noodsituatie, omdat je betaalpas bijvoorbeeld is gestolen? Of kom je er online niet uit? Neem dan contact met ons op. Ben je in het buitenland en moet de pas direct geblokkeerd worden? Neem dan contact met ons op via +31 - 10 241 17 20.

Deblokkeren

Heb je de betaalpas weer gevonden? Zo kun je hem weer deblokkeren.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.