Betaalpas blokkeren

Als uw betaalpas gestolen of kwijt is, is het belangrijk dat u die direct laat blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken. Blokkeer zelf uw betaalpas via Internet Bankieren of bel met een van onze medewerkers. Lees hoe u dat het snelst kunt doen.

 

Online blokkeren

Wilt u uw betaalpas zelf blokkeren, regel dit dan snel en eenvoudig via Internet Bankieren. U logt in door de QR-code te scannen met de ABN AMRO app. Uw betaalpas wordt direct geblokkeerd. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. Ook krijgt u een bevestigingsbrief.

Telefonisch blokkeren

Blokkeer uw betaalpas telefonisch:

  • vanuit Nederland via:  088 - 226 26 26 (elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur)

  • vanuit het buitenland via:  +31 10 241 17 20

  • buiten openingstijden belt u met 088 22 62 630 (gebruikelijke belkosten)

Geef door dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden. Geef vervolgens toestemming voor de aanvraag van een vervangende betaalpas. Nu is uw betaalpas geblokkeerd.

 

Veelgestelde vragen

In Nederland heeft u de vervangende pas binnen 5 werkdagen in huis.

Heeft u een vervangende betaalpas ontvangen en gebruikt u die al? Dan kunt u de teruggevonden betaalpas doormidden knippen. Deblokkeren van een betaalpas doen we alleen in heel speciale gevallen. Wilt u daarover meer weten? Bel dan met onze klantenservice via  088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten) .