Naar de navigatie Naar de inhoud
  • Home
  • Klantenservice

Klantenservice Kleinbedrijf

klantenservice header visual

Stel hier uw vraag

Meestgestelde vragen

  • Waar vind ik mijn financieel jaaroverzicht 2016?

    Uw overzicht staat tussen eind januari en eind februari 2017 voor u klaar in Internet Bankieren. U krijgt een bericht via Bankmail zodra u dit overzicht kunt downloaden.

  • Wat is de BIC (SWIFT) van ABN AMRO?

    De BIC van ABN AMRO is ABNANL2A. Als iemand geld aan u wil overmaken, dan geeft u deze BIC door. SWIFT is de oude naam van BIC.

  • Hoe kan ik kasgeld storten met sealbags?

    Kasgeld stort u veilig en gemakkelijk op een Multi Functionele Geldautomaat, via een waardetransport of in een sealbag op een bankkantoor. Lees hoe u dit doet.

  • Hoe open ik een zakelijke rekening?

    Vraag uw zakelijke rekening binnen 5 minuten online aan. En maak er na 3 dagen al gebruik van.

  • Wat zijn de actuele zakelijke tarieven?

    In dit overzicht ziet u de tarieven van de betaalproducten per onderwerp gesorteerd.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op

Vragen? Of advies nodig? Wij zijn
bereikbaar van maandag t/m zaterdag

Bel met een adviseur

Stuur ons een mail

U kunt uw vraag of verzoek ook sturen via dit formulier. Via dit formulier kunnen wij geen beveiligde persoonlijke informatie geven of bevestigen. Als u een vraag heeft over uw persoonlijke financiële gegevens, adviseren wij u ons een bankmail te sturen of te bellen.

Uw klacht

Wij verbeteren graag onze service. U als klant kunt ons daarbij helpen. Heeft u een klacht, laat het ons weten. Wij doen er alles aan deze naar tevredenheid op te lossen.

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.

Twitter ABN AMRO Zakelijk

Volg ons via @abnamrozakelijk

Zakenman gebruikt twitter

Als ondernemer op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Volg ons dan op Twitter via @abnamrozakelijk. Ons webcareteam beantwoordt graag uw vragen en helpt met problemen oplossen.

Volg ons via

  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube