ABN AMRO weet dat verduurzamen niet altijd gemakkelijk is. Of gaat. Verduurzamen brengt dilemma's met zich mee. Wij geloven dat deze moeilijke keuzes je sterker maken en openen daarom het gesprek.

De Strijd om Duurzaamheid

In De Strijd om Duurzaamheid, het dilemmaspel voor ondernemers, legt Sander Schimmelpenninck Coca-Cola en McDonald’s lastige keuzes voor. Hoe zorgen zij voor winst op alle fronten?

De toekomst staat op het spel

Aan de hand van prikkelende dilemma’s binden Kirsten van Zandwijk (Coca-Cola) en Jeroen Dekkers (McDonald’s) de strijd met elkaar aan. In snelle rondes komen belangrijke duurzaamheidsthema’s aan bod. Ze kunnen elkaar met troefkaarten de loef afsteken. De Strijd om Duurzaamheid wordt gespeeld met de toekomst die op het spel staat.

Duurzame dilemma's in uw bedrijf

Gaat u in uw bedrijf het gesprek aan over duurzame dilemma’s? Spar dan ook eens met onze collega’s over uw duurzame business plan. Neem vandaag nog contact op.