Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw bedrijfslogo koppelen

Koppel uw bedrijfslogo aan uw IBAN

De bedrijfslogo service is een eenvoudige en gratis service waarbij u uw bedrijfslogo aan uw IBAN kunt koppelen. Hierdoor toont uw logo in Internet Bankieren bij uw klanten. Na het uploaden van uw bedrijfslogo in Internet Bankieren wordt uw logo direct getoond aan uw klanten.

IBAN staat voor International Bank Account Number. Het Nederlandse IBAN is als volgt opgebouwd: NL is de landcode, 2 cijfers als controlegetal, 4 letters die de bank aanduiden en 10 cijfers. De 10 cijfers bestaan uit het oude rekeningnummer (meestal 9 cijfers), voorafgegaan door nullen. Bijvoorbeeld: NL99ABNA0123456789
 

Uw bedrijfslogo toevoegen

Binnen Internet Bankieren kan de eigenaar van de rekening zelf het logo gemakkelijk uploaden en toevoegen aan de rekening. Kies na het inloggen bij Internet Bankieren voor ‘Instellingen’, en kies daarna onder ‘zakelijke gegevens’ voor 'bedrijfslogo aanpassen'.

Veelgestelde vragen

  • Wie kan een logo uploaden?

    Uit veiligheidsoverwegingen kan alleen de eigenaar van de rekening een logo aan een IBAN toevoegen. Bent u niet de eigenaar van de rekening? Dan kunt u het logo niet toevoegen. Vraag de eigenaar van de rekening om het logo op te voeren.

  • Voor wie is de service bedrijfslogo's beschikbaar?

    De bedrijfslogo service is voor zakelijke klanten met Internet Bankieren.

  • Hoe snel is het logo beschikbaar?

    Als u het logo toevoegt en tekent met uw e.dentifier, is uw logo direct voor uw klanten zichtbaar.

  • Hoe kan ik een logo verwijderen?

    Als u een logo wilt verwijderen, dan kunt u uw logo eenvoudig overschrijven met een nieuw logo. Wanneer u kiest voor de optie om een nieuw logo toe te voegen, wordt het oude logo overschreven.

  • Hoe kan ik mijn logo uploaden?

    U kunt uw logo uploaden door in Internet Bankieren naar Instellingen te gaan. Onder ‘zakelijke gegevens’ vindt u ‘Bedijfslogo aanpassen’. In het scherm dat nu volgt selecteert u de afbeelding van uw logo en kunt u de afbeelding in het kader vergroten, verkleinen en op de juiste positie zetten. U verzendt de opdracht voor het uploaden van het logo met uw e.dentifier.

  • Wat als ik geen ABN AMRO rekening heb?

    Dan kunt u helaas (nog) geen gebruik maken van de logoservice.

  • Ik krijg een foutmelding als ik kies voor 'Bedrijfslogo aanpassen'. Hoe kan dat en wat moet ik doen?

    Logt u in met PIN5? Dan is het mogelijk dat u een foutmelding te zien krijgt als u de Bedrijfslogo service wil gebruiken. Log uit en log opnieuw in met uw e.dentifier.

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.