Je bedrijfslogo koppelen
Met de bedrijfslogo service koppel je jouw logo aan je IBAN. Dit kan eenvoudig en gratis. Je logo verschijnt dan in Internet Bankieren bij je klanten. Upload je logo en het is direct zichtbaar.
Veelgestelde vragen
Wie kan een logo uploaden?
Alleen de eigenaar van de rekening kan een logo aan een IBAN toevoegen. Ben je niet de eigenaar? Dan kun je het logo niet toevoegen. Vraag de eigenaar om dit te doen.
Voor wie is de service bedrijfslogo's beschikbaar?
De bedrijfslogo service is voor zakelijke klanten met Internet Bankieren.
Hoe snel is het logo beschikbaar?
Als je het logo toevoegt en tekent met de ABN AMRO app, is je logo direct zichtbaar voor je klanten.
Hoe kan ik een logo verwijderen?
Wil je een logo verwijderen? Upload dan een nieuw logo. Het oude logo wordt dan vervangen.
Hoe kan ik mijn logo uploaden?
Upload je logo in Internet Bankieren. Ga naar 'Zelf Regelen'. Kies 'Bedrijfsgegevens' en dan 'Bedrijfslogo aanpassen'. Selecteer je logo en pas het aan in het kader. Verzend de opdracht met de ABN AMRO app of één van onze andere mogelijkheden.
Wat als ik geen ABN AMRO rekening heb?
Dan kun je helaas (nog) geen gebruik maken van de logoservice.
Ik krijg een foutmelding als ik kies voor 'Bedrijfslogo aanpassen'. Hoe kan dat en wat moet ik doen?
Log je in met vijf cijferige code? Dan kun je een foutmelding krijgen als je de Bedrijfslogo service wil gebruiken. Log uit en log opnieuw in met je e.dentifier.