Naar de navigatie Naar de inhoud

Winkelpakket voor winkelbetalingen

Contactloos betalen

Afrekenen via 1 betaalpakket

Winkelpakket

  • Accepteer makkelijk betalingen in uw winkel

  • 1 report voor real-time inzicht

  • 1 contract, 1 servicepunt

EMS betaalautomaten

Accepteer makkelijk betalingen in uw winkel

Of u nu een winkel heeft of bijvoorbeeld een restaurant, u wilt dat uw klanten kunnen betalen op de manier zoals zij wensen. Met het Winkelpakket maakt u het zichzelf gemakkelijk. U accepteert net zo eenvoudig betalingen via debitcards (pin) met het Winkelpakket Basis als creditcards (MasterCard en VISA) met het Winkelpakket Optimaal. Ook buitenlandse betaalmethoden als JCB en CUP zijn mogelijk. U kiest zelf welke betaalmethoden u accepteert.

Real-time inzicht in uw transacties

U kunt al uw winkeltransacties inzien in de overzichtelijke My EMS. U heeft daarmee 24 uur per dag, real-time inzicht in uw omzet. My EMS is de rapportagetool van European Merchant Services.

1 contract, 1 servicepunt

Welke betaalmethoden u ook kiest, u regelt het in 1 keer via onze partner European Merchant Services. Voor al uw vragen of advies zijn zij uw aanspreekpunt. European Merchant Services is specialist in de verwerking van betalingen via de belangrijkste debit- en creditcards. Zij staat voor een betrouwbare verwerking, snelle afhandeling en een specialistische kennis op het gebied van betalingen.

Compleet pakket vanaf € 25,- per maand

U biedt uw klanten graag de beste service. Snel en eenvoudig betalen hoort daar vanzelfsprekend bij. Daarom is er nu een totaalpakket met 1 contract voor al uw chip-, pin- en creditcardbetalingen én een contactloze plug-and-play betaalautomaat naar keuze. En dat al vanaf € 25,- per maand.

logo EMS

Alle kenmerken van het Winkelpakket

Wat is het Winkelpakket?

Met het Winkelpakket accepteert u betalingen in uw fysieke winkel of bedrijf, bijvoorbeeld uw horecagelegenheid. U kunt al uw transacties inzien via de rapportagetool My EMS. Dat doet u via de betaaloplossingen van onze partner European Merchant Services. Naast het gebruik van een eigen betaalautomaat, heeft u de keuze uit 5 verschillende betaalautomaten die standaard geschikt zijn voor contactloos betalen en retourpinnen. De betaalautomaten accepteren binnen- en buitenlandse betaalpassen die voorzien van het logo van Maestro, V PAY en BanContact en creditcards van MasterCard, VISA, JCB, UnionPay, Diners en Discover.

Voor wie?

Voor klanten met een zakelijke rekening bij ABN AMRO die een betaalmethode zoeken voor hun fysieke winkel(s) of horecagelegenheid.

Voorwaarden

Het Winkelpakket is een product van European Merchant Services. De voorwaarden gelden voor alle zakelijke betaaloplossingen van European Merchant Services. Bekijk de voorwaarden.

Wat is European Merchant Services?

European Merchant Services is gespecialiseerd in de verwerking van debit- en creditcardbetalingen voor online en multichannel bedrijven. Zij bieden:

  • Een solide, veilige infrastructuur en diepgaande kennis van betalingen.

  • Een betrouwbare verwerking, een snelle afhandeling en dagelijkse uitbetaling van transacties. EMS verwerkt de betalingen van de belangrijkste credit- en debitcards zoals Maestro, V PAY, MasterCard, VISA, Bancontact, UnionPay, JCB, Diners en Discover.

  • Real-time inzicht in al uw betaalstromen via My EMS.

Kosten

Bekijk de tarieven van het:

Veiligheid

U kunt uw betalingen beveiligen door uw klanten 3DSecure en Verified by Visa aan te bieden.

2 varianten

Het Winkelpakket kent 2 varianten. Hierin kiest u zelf de betaalmethoden die u wilt accepteren:

  • Basis - hiermee accepteert u debitcard (pin)betalingen met alle binnen- en buitenlandse betaalpassen voorzien van Maestro, V PAY of BanContact logo.

  • Optimaal - hiermee accepteert u naast debitcard (pin)betalingen ook creditcard-betalingen met alle binnen- en buitenlandse betaalpassen voorzien van MasterCard, VISA, JCB, UnionPay, Diners en Discover logo.

1 contract

U krijgt 1 contract. Het maakt niet uit hoeveel betaalmethoden u kiest.

Betaalautomaten

Heeft u al een betaalautomaat van CCV of Wordline? Dan kunt u deze blijven gebruiken. Let er op dat de betaalautomaat voldoet aan de EMV-standaard en het C-tapprotocol.

Heeft u nog geen betaalautomaat? Kies dan uit één van de 5 plug-and-play betaalautomaten die u direct na ontvangst snel en eenvoudig aansluit en gebruikt:

  • iCT250: vaste betaalautomaat met gebruik van eigen Internet.

  • iCT250 + iPP350: vaste betaalautomaat met een gescheiden kassier- en klantgedeelte, met gebruik van eigen Internet.

  • iWL250 GPRS: mobiele betaalautomaat met gebruik van een SIM-kaart met mobiel data-abonnement.

  • iWL250 WiFi: mobiele betaalautomaat met gebruik van eigen wifi netwerk.

  • iWL250 GPRS + BT: mobiele betaalautomaat met gebruik van Bluetooth en GPRS.

Retouren

Met het Winkelpakket laat u eenvoudig bedragen terugboeken als de klant een artikel komt terugbrengen.

PCI-DSS certificaat

Verwerkt of verzendt uw bedrijf creditcardgegevens? Of slaat u deze op? Dan verplichten creditcardaanbieders u te voldoen aan de eisen van PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). U moet zelf aantonen dat u aan deze eisen voldoet. Dat doet u via een PCI-DSS certificaat. U kunt hiervoor bij EMS terecht. Heeft u al een PCI DSS certificaat? Dan kunt u na oplevering uw certificaat als bewijs kosteloos uploaden via de EMS PCI portal.

Opzegtermijn

Voor alle betaalautomaten geldt een contractduur van minimaal één jaar. Daarna kunt u uw contract maandelijks opzeggen.

Vragen of advies?

Bel of app een adviseur. Of kijk op de website van EMS voor meer informatie.

Stel uw vraag via WhatsApp

Binnen 15 minuten antwoord

Zakelijk contact via Whatsapp

We beantwoorden uw vragen graag zo snel mogelijk. Daarom zijn we ook via WhatsApp bereikbaar. Doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot half 6. U krijgt binnen 15 minuten antwoord.