
Veelgestelde vragen over het coronavirus voor werkgevers, ondernemers en zzp'ers
Het coronavirus heeft een grote impact gehad op onze maatschappij. We krijgen veel vragen over hoe we onze klanten kunnen helpen. Denk aan liquiditeitsproblemen en maatregelen die de overheid biedt om ondernemers financieel te ondersteunen. Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden.
Veelgestelde vragen
Wat kun je als ondernemer doen om jouw betalingsverkeer door te laten gaan?
Om uw betalingsverkeer zo veel mogelijk door te laten gaan heeft ABN AMRO een aantal tips voor u:
- Neem altijd je bankpas en /of Access Cards mee naar huis
- Denk na of jouw betalingsverkeer nog door kan gaan als 1 (of meerdere) gebruiker(s) wegvallen. Zo niet regel tijdig een vervanging:
- Controleer of er voldoende gebruikers zijn binnen Internet Bankieren of Access Online
- Controleer de bevoegdheden die deze gebruikers hebben in Internet Bankieren of Access Online.
Kijk voor aanvragen van extra passen of e.dentifiers op Service & Contact.
Zijn de ABN AMRO kantoren geopend?
De meeste kantoren zijn gewoon open. Het kan echter zijn dat een kantoor gesloten is in verband met tijdelijke onderbezetting. Kijk op de overzichtspagina voor de openingstijden van het kantoor in jouw buurt.
Hoe kan ABN AMRO helpen?
Ik verwacht dat ik op korte termijn extra liquiditeiten of krediet nodig heb. Kan ABN AMRO mij daarmee helpen?
Wij gaan graag met je in gesprek over de financiële situatie van jouw onderneming, de verwachte ontwikkelingen in je sector en de mogelijkheden om jouw liquiditeiten op peil te houden.
Met sommige relaties nemen we contact op om te kijken waar we kunnen helpen.
Ik maak mij zorgen over mijn persoonlijke financiële situatie. Kan ABN AMRO mij daarmee helpen?
We bespreken graag je financiële situatie en de mogelijkheden die er zijn om je te helpen.