Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO app (de-)blokkeren en verwijderen

De ABN AMRO app kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. Hoe kunt u de blokkering dan opheffen? Of wilt u zelf de app blokkeren, omdat u misbruik vermoedt of dat iemand uw identificatiecode weet? En hoe kunt u de ABN AMRO app verwijderen?

 

ABN AMRO app blokkeren

Heeft u het vermoeden of weet u dat een ander uw app misbruikt? Neem dan direct onderstaande maatregelen: 

  • Wijzig uw zelfgekozen identificatiecode binnen de app via 'Instellingen'.
  • Of verwijder de toestelregistratie in Internet Bankieren via ' Zelf regelen'.
  • Of bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten), kies in het menu 'Internet Bankieren'. 

Let op: 

  • Als u de app verwijdert van uw smartphone of tablet, kan iemand die uw inloggegevens heeft nog steeds misbruik maken van de app. 
  • Als u uw account in Internet Bankieren verwijdert, gaan (alle) door uzelf toegevoegde afbeeldingen verloren.

ABN AMRO app: blokkering opheffen

De ABN AMRO app kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn.

  • U heeft drie keer een verkeerde identificatiecode ingevuld.
  • U heeft zichzelf geblokkeerd of verwijderd binnen Internet Bankieren (bij Profielinstellingen).
  • ABN AMRO heeft uw profiel geblokkeerd of verwijderd.

U kunt de blokkering opheffen door u opnieuw te registreren. Hiervoor heeft u uw zakelijke betaalpas en identiteitsbewijs nodig.

Verwijderen van de ABN AMRO app

Wilt u de ABN AMRO app verwijderen? Onderneem de volgende stappen. 

  • Verwijder de app van uw smartphone of tablet. 
  • Verwijder de toestelregistratie in Internet Bankieren via ' Zelf regelen'.