Private Banking Betaalpas

Private Banking Betaalpas

Overal ter wereld pinnen en geld opnemen

Meer informatie en voorwaarden

Kosten

Als u een betaalpakket heeft, betaalt u niets voor uw Private Banking Betaalpas. Heeft u geen betaalpakket? Bekijk de kosten voor uw Private Banking Betaalpas dan in het Informatieblad Betaaldiensten

Nog geen klant van ABN AMRO MeesPierson? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek.

Standaard bij uw Private Banking Betaalpas
  • Contactloos betalen
  • Betalen in Nederland bij alle betaalautomaten
  • Betalen in het buitenland bij betaalautomaten met een Maestro logo
  • Geld opnemen via alle geldautomaten in Nederland
  • Geld opnemen in het buitenland bij geldautomaten met een Maestro-logo
Limieten

De standaardlimiet is € 5.000 per dag voor betalingen via betaalautomaten. U kunt de limiet aanpassen tot maximaal € 50.000 per dag.

Contactloos betalen

Voor bedragen tot en met € 25 hoeft u geen pincode in te toetsen. Voor betalingen van meer dan € 25 toetst u altijd een pincode in. U kunt tot € 50 achter elkaar contactloos betalen. Lees meer over contactloos betalen.

Pincode wijzigen

Wilt u een pincode die u makkelijk kunt onthouden, maar die voor anderen niet te herleiden is? U kunt uw pincode altijd zelf veranderen via de geldautomaten van ABN AMRO in Nederland. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week, direct nadat u uw betaalpas heeft geactiveerd of op een later tijdstip. Kies altijd een pincode die u zelf makkelijk onthoudt, maar die door anderen niet te raden is.

Bij diefstal of verlies de betaalpas

Bij diefstal of verlies is het verstandig uw pas te blokkeren. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 7,50. Via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren doet u dit eenvoudig zelf. Vindt u uw pas weer terug? Ook deblokkeren kunt u zelf doen via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren.

Heeft u hulp nodig bij blokkeren? Bel +31 (0)20 343 43 43

Maakt u gebruik van de Stand-By Service? Dan belt u vanuit Nederland 0800 - 07 01 (gratis voor klanten die Stand-By Service hebben), vanuit het buitenland: +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk). Of bel met Private Assistance op +31 (0)20 343 43 43

Nieuw design betaalpas

De betaalpas van ABN AMRO heeft een nieuw en fris design gekregen. Deze nieuwe pas is duidelijk herkenbaar en nu nog duidelijker te vinden tussen alle andere passen in uw portemonnee. Verder is de tekst duidelijker leesbaar en introduceren we het kaartnummer op de achterkant van de betaalpas

Meer informatie en voorwaarden

Als u een betaalpakket heeft, betaalt u niets voor uw Private Banking Betaalpas. Heeft u geen betaalpakket? Bekijk de kosten voor uw Private Banking Betaalpas dan in het Informatieblad Betaaldiensten

Nog geen klant van ABN AMRO MeesPierson? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek.

  • Contactloos betalen
  • Betalen in Nederland bij alle betaalautomaten
  • Betalen in het buitenland bij betaalautomaten met een Maestro logo
  • Geld opnemen via alle geldautomaten in Nederland
  • Geld opnemen in het buitenland bij geldautomaten met een Maestro-logo

De standaardlimiet is € 5.000 per dag voor betalingen via betaalautomaten. U kunt de limiet aanpassen tot maximaal € 50.000 per dag.

Voor bedragen tot en met € 25 hoeft u geen pincode in te toetsen. Voor betalingen van meer dan € 25 toetst u altijd een pincode in. U kunt tot € 50 achter elkaar contactloos betalen. Lees meer over contactloos betalen.

Wilt u een pincode die u makkelijk kunt onthouden, maar die voor anderen niet te herleiden is? U kunt uw pincode altijd zelf veranderen via de geldautomaten van ABN AMRO in Nederland. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week, direct nadat u uw betaalpas heeft geactiveerd of op een later tijdstip. Kies altijd een pincode die u zelf makkelijk onthoudt, maar die door anderen niet te raden is.

Bij diefstal of verlies is het verstandig uw pas te blokkeren. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 7,50. Via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren doet u dit eenvoudig zelf. Vindt u uw pas weer terug? Ook deblokkeren kunt u zelf doen via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren.

Heeft u hulp nodig bij blokkeren? Bel +31 (0)20 343 43 43

Maakt u gebruik van de Stand-By Service? Dan belt u vanuit Nederland 0800 - 07 01 (gratis voor klanten die Stand-By Service hebben), vanuit het buitenland: +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk). Of bel met Private Assistance op +31 (0)20 343 43 43

De betaalpas van ABN AMRO heeft een nieuw en fris design gekregen. Deze nieuwe pas is duidelijk herkenbaar en nu nog duidelijker te vinden tussen alle andere passen in uw portemonnee. Verder is de tekst duidelijker leesbaar en introduceren we het kaartnummer op de achterkant van de betaalpas

Betaalpas aanvragen

Wilt u een vervangende of extra betaalpas aanvragen? U doet dit eenvoudig online.

Vervangende betaalpas aanvragen Extra betaalpas aanvragen

Uw betaalpas deblokkeren

Uw betaalpas teruggevonden? Ook deblokkeren is zo gebeurd. 

Uw betaalpas blokkeren

Uw betaalpas blokkeert u snel via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app.

Neem contact met ons op

Kalender

Maak een afspraak

Heeft u interesse in bankieren bij ABN AMRO MeesPierson? Maak dan vrijblijvend een afspraak.

Callcenter

Private Assistance

Onze collega's van Private Assistance zijn op werkdagen tot 21.00 uur en op zaterdag tot 17.30 uur bereikbaar.

+31 (0)20 343 43 43
WhatsApp

WhatsApp

Ongevraagd een WhatsApp van ons gekregen? Reageer dan niet om phishing te voorkomen. Lees meer over het gebruik van WhatsApp.

Neem contact met ons op

Kalender

Maak een afspraak

Interesse in bankieren bij ABN AMRO MeesPierson? Maak dan vrijblijvend een afspraak. Als u wilt, kunnen we u ook direct terugbellen.

Callcenter

Private Assistance

Onze collega's van Private Assistance zijn op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar.

+31 (0)20 343 43 43
WhatsApp

WhatsApp

Ongevraagd een WhatsApp van ons gekregen? Reageer dan niet om phishing te voorkomen. Lees meer over het gebruik van WhatsApp.