In het BasisPakket Betalen zitten een betaalrekening, betaalpas en toegang tot online bankieren. De rest stelt u zelf samen. Zo betaalt u alleen voor wat u nodig heeft.
Heeft u een losse betaalrekening en wilt u het BasisPakket Betalen? U kunt hiervoor contact opnemen met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30).
Na 1 oktober 2020 houdt u de onderdelen die u op dit moment heeft. Het verschil is dat alles wat buiten het BasisPakket Betalen valt, apart in rekening wordt gebracht. Benieuwd wat er gebeurt met de totale kosten als u iets extra’s toevoegt aan uw BasisPakket Betalen? We hebben de maandelijkse kosten van de meest voorkomende situaties op een rijtje gezet.
Huidige kosten | Kosten vanaf 1 oktober 2020 | |
Betaalrekening + betaalpas | € 1,08 | € 1,70 |
Betaalrekening + betaalpas + creditcard | € 2,38 | € 3,40 |
Gezamenlijke rekening:
Betaalrekening + 2 betaalpassen |
€ 2,66 | € 3,10 |
Gezamenlijke rekening:
Betaalrekening + 2 betaalpassen + creditcard |
€ 2,98 | € 4,80 |
Gezamenlijke rekening + beiden een aparte rekening: 3 betaalrekeningen + 4 betaalpassen | € 4,82 | € 6,50 |
Het BasisPakket Betalen heeft alles wat u nodig heeft om uw dagelijkse bankzaken veilig en makkelijk te regelen.
Wilt u naar aanleiding van deze veranderingen uw betaalrekening opzeggen? We helpen u natuurlijk graag met een goede afhandeling. U kunt daarvoor contact opnemen met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30)
Ontvangt u nog papieren rekeningafschriften? U kunt hier uw papieren rekeningafschriften stopzetten, wijzigen of afdrukken.
Een creditcard is haast onmisbaar op reis. Ook komt hij goed van pas als u online iets wilt reserveren of kopen. Een bijkomend voordeel is dat bijna alle aankopen 180 dagen zijn verzekerd tegen diefstal, verlies of schade.
Natuurlijk is het aan u of u een creditcard gebruikt of niet. Heeft u uw creditcard niet langer nodig? Dan kunt u deze opzeggen. Al vinden we het jammer dat u opzegt, we helpen u graag met een goede afhandeling.
Wilt u uw ABN AMRO MeesPierson Credit Card aanpassen naar een ABN AMRO Meespierson Gold Card? Of juist andersom? Dat kan in Creditcard Online .
Wilt u een nieuwe betaalpas aanvragen, bijvoorbeeld omdat die van u kapot of kwijt is? Of wilt u een extra betaalpas aanvragen? Dat is online zo geregeld.
Zegt u uw betaalrekening op? Dan vervalt de betaalpas die bij die betaalrekening hoort automatisch.
Wilt u naar aanleiding van deze veranderingen uw extra betaalpas opzeggen? We helpen u natuurlijk graag met een goede afhandeling. U kunt daarvoor contact opnemen met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30)
Met de Stand-By Service van ABN AMRO krijgt u 24/7 hulp bij noodgevallen. Met één telefoontje zijn al uw passen geblokkeerd. Daarnaast ontvangt u tot € 1.000 voorschot in noodsituaties op reis. De Stand-By Service zorgt voor wat extra zekerheid.
Heeft u de Stand-By Service niet langer nodig? Online opzeggen is zo gebeurd.
Met betaalalerts krijg u meteen een seintje bij activiteit op uw rekening. Bijvoorbeeld als uw salaris is gestort. U kiest zelf welke alerts u wilt ontvangen. Deze kunt u op ieder moment aan- of uitzetten.
Heeft u BetaalGemak Extra of BetaalGemak Max? Dan gaan de SMS-alerts vanaf 1 oktober 2020 per stuk € 0,20 kosten. Betaalalerts in Internet Bankieren blijven wel gewoon gratis. Wilt u de SMS-alerts uitzetten? Dat is zo geregeld.